Opel'in Uşak'taki bayisi olan Opel Arden'de (Eski Usaş) dün yaşadığım problemden bahsetmek istiyorum.
Yaklaşık 1 ay kadar önce eşimin bir kaza yaptığından size bahsetmiştim, ön ızgaram kırılmış, tamponda ufak çatlaklar, sol adaptif farda içerden çatlama olmuştu. Herneyse araç kaskodan yapıldı(tampon tamir oldu, far komple değişti), sadece ellerinde olmadığı için idareten bir 'çıkma panjur' taktılar, ızgaranın yurtdışından 1 ay içinde geleceği ve gelince de onu değiştireceklerini söylediler. Yaklaşık 1 ay sonra, bu haftasonu ızgara değişimi için Kütahya'dan Uşak'a gittim.
Herneyse aracı bıraktık, işlemin 4 saat süreceği söylendi, eyvallah dedik. Vakit gecirmek üzere biz merkeze gittik, araç hazır olunca almak üzere gittim bayiye. Ön nikelaja bakıyorum, sıfır gibi durmuyor, çağırdım yektiliyi inceledi, "haklısınız" dedi. Gitti birileriyle görüştü geldi, "sizin ızgaranızın nikelaj kısmı kırık değilmiş, iç plastiği kırıkmış o değişmiş sadece" dedi. Oysaki nikelajım baya kırıktı ve 1 ay önce "bu değişecek" diyen de kendileriydi. "Bunun için kaskodan 500 tl kestiniz bunu komple değiştireceksiniz, o değiştirdiğiniz kısım 50 tl lik kısım" dediğimde bu adam topu kaportacı ustaya attı, o da "siz bu konuyu müdürle görüşün" dedi. Bu kişilerle müdür bey aralarında bir süre tartıştıktan sonra Müdür bey, "siparişimiz eksik gelmiş, usta da bu yüzden sadece gelen parçayı değiştirmiş, biz de farketmemişiz, Opel le görüşerek bunu gidereceğiz" dedi. Çok ikna olmadım açıkçası, çünkü ilk görüştüğüm sorumlu 'sizin nikelajınız kırık değilmiş' demesi beni kıllandırdı, sanki birşeyler denediler, baktılar yemiyoruz, vazgeçtiler gibi oldu.
Sonuç olarak, art niyetli düşünmek istemiyorum ancak servisler bu tür konularda daha dikkatli olmalı ve müşteriyi aptal yerine koymamalı..
Yaklaşık 1 ay kadar önce eşimin bir kaza yaptığından size bahsetmiştim, ön ızgaram kırılmış, tamponda ufak çatlaklar, sol adaptif farda içerden çatlama olmuştu. Herneyse araç kaskodan yapıldı(tampon tamir oldu, far komple değişti), sadece ellerinde olmadığı için idareten bir 'çıkma panjur' taktılar, ızgaranın yurtdışından 1 ay içinde geleceği ve gelince de onu değiştireceklerini söylediler. Yaklaşık 1 ay sonra, bu haftasonu ızgara değişimi için Kütahya'dan Uşak'a gittim.
Herneyse aracı bıraktık, işlemin 4 saat süreceği söylendi, eyvallah dedik. Vakit gecirmek üzere biz merkeze gittik, araç hazır olunca almak üzere gittim bayiye. Ön nikelaja bakıyorum, sıfır gibi durmuyor, çağırdım yektiliyi inceledi, "haklısınız" dedi. Gitti birileriyle görüştü geldi, "sizin ızgaranızın nikelaj kısmı kırık değilmiş, iç plastiği kırıkmış o değişmiş sadece" dedi. Oysaki nikelajım baya kırıktı ve 1 ay önce "bu değişecek" diyen de kendileriydi. "Bunun için kaskodan 500 tl kestiniz bunu komple değiştireceksiniz, o değiştirdiğiniz kısım 50 tl lik kısım" dediğimde bu adam topu kaportacı ustaya attı, o da "siz bu konuyu müdürle görüşün" dedi. Bu kişilerle müdür bey aralarında bir süre tartıştıktan sonra Müdür bey, "siparişimiz eksik gelmiş, usta da bu yüzden sadece gelen parçayı değiştirmiş, biz de farketmemişiz, Opel le görüşerek bunu gidereceğiz" dedi. Çok ikna olmadım açıkçası, çünkü ilk görüştüğüm sorumlu 'sizin nikelajınız kırık değilmiş' demesi beni kıllandırdı, sanki birşeyler denediler, baktılar yemiyoruz, vazgeçtiler gibi oldu.
Sonuç olarak, art niyetli düşünmek istemiyorum ancak servisler bu tür konularda daha dikkatli olmalı ve müşteriyi aptal yerine koymamalı..
Yorum