Duyuru

Collapse
No announcement yet.

UŞAK-OPEL ARDEN'DE MEYDANA GELEN PROBLEM!!

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #31
    Ynt: UŞAK-OPEL ARDEN'DE MEYDANA GELEN PROBLEM!!

    Orjinal yazı sahibi: bigbrother
    Orjinal yazı sahibi: FacomX
    Orjinal yazı sahibi: bigbrother
    .....
    Anlayana sivrisinek saz, anlamayana davul zurna az demişler
    Haklısınız
    Aslında ben bu konuda yates'i haklı bulmuştum... Bu yüzden o yorumu yaptım...
    Farkindayim

    Bende sizin yorumunuz hosuma gittigi ivin tekrar yamak yerine sizin mesajiniza alinti yaptim



    2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

    Yorum


    • #32
      Ynt: UŞAK-OPEL ARDEN'DE MEYDANA GELEN PROBLEM!!

      ben hemen hemen tüm sorunlarımı opel türkiye vastasıyla hal etim..servislerin olmaz yada garantiye girmez dedıkleri seyleri opel türkiyeyi arayıp opel türkiye talmatıyla tüm sorunlarımı hal etıler servis...opel türkiye olmasa servisler varya yüzümüze bakmazlar.
      ** 2012 NSIGNIA 1,4 140 BG Karbon Siyah... 2012 INSIGNIA 1,6 Cosmo Karbon Siyah... ve ** 2016 INSIGNIA 1.6 otomatik CDTİ Siyah

      Yorum


      • #33
        Ynt: UŞAK-OPEL ARDEN'DE MEYDANA GELEN PROBLEM!!

        Orjinal yazı sahibi: bilgecem
        Orjinal yazı sahibi: http35
        Aynen katılıyorum. Opel Türkiye'nin herhangi bir sorunu çözebileceğine dair en ufak bir inancım yok. Maalesef buradaki arkadaşlar tüketici haklarının korunmasından ziyade, Opel'in çığırtkanlığını yapmayı yeğliyorlar. Toyota, yanlış yaptık deyip 4 yıllık aracını geri çağırıp, gerekli parça değişimlerini ücretsiz olarak yaparken, çok bariz bir sorunla ilgili bile Opel'de ne muhatap var, ne de sizi dikkate alan bir yetkili. Opel'den bir araç aldığıma bin pişmanım.
        Kimsenin çığırtkanlığını yapmaya ihtiyacımız olmadığı gibi sizi ikna etmek gibi bir derdimiz de yok. Bu forum çok kaliteli insanların kaliteli arkadaşlıklarını paylaştığı çok nezih bir ortamdır. Karar sizin, araç sizin. Ama ne yaparsanız yapın sakin olun. Sonuçta "keskin sirke küpüne zarar"
        Aman hiç bi yorum yapmayın, fikir beyan etmeyin, burda ÇOK kaliteli arkadaşlar var.. Onlar kaliteli, biz kel aynak sürüsüyüz... amele pazarından yazıyoruz...

        Yorum


        • #34
          Ynt: UŞAK-OPEL ARDEN'DE MEYDANA GELEN PROBLEM!!

          Orjinal yazı sahibi: http35
          Orjinal yazı sahibi: bilgecem
          Orjinal yazı sahibi: http35
          Aynen katılıyorum. Opel Türkiye'nin herhangi bir sorunu çözebileceğine dair en ufak bir inancım yok. Maalesef buradaki arkadaşlar tüketici haklarının korunmasından ziyade, Opel'in çığırtkanlığını yapmayı yeğliyorlar. Toyota, yanlış yaptık deyip 4 yıllık aracını geri çağırıp, gerekli parça değişimlerini ücretsiz olarak yaparken, çok bariz bir sorunla ilgili bile Opel'de ne muhatap var, ne de sizi dikkate alan bir yetkili. Opel'den bir araç aldığıma bin pişmanım.
          Kimsenin çığırtkanlığını yapmaya ihtiyacımız olmadığı gibi sizi ikna etmek gibi bir derdimiz de yok. Bu forum çok kaliteli insanların kaliteli arkadaşlıklarını paylaştığı çok nezih bir ortamdır. Karar sizin, araç sizin. Ama ne yaparsanız yapın sakin olun. Sonuçta "keskin sirke küpüne zarar"
          Aman hiç bi yorum yapmayın, fikir beyan etmeyin, burda ÇOK kaliteli arkadaşlar var.. Onlar kaliteli, biz kel aynak sürüsüyüz... amele pazarından yazıyoruz...
          Amele pazarından da yazıyor olabilirdiniz, bizim buna itirazımız yok ki.
          MEN AMENE BİL KADER EMİN-E MİNEL KEDER.

          Yâ Rab! Garibem, bîkesem, zaîfem, nâtüvanem, alîlem, âcizem, ihtiyarem, 
Bî-ihtiyarem, el'aman gûyem, afv cûyem, meded hâhem zidergâhet İlahî!

          Yorum


          • #35
            Ynt: UŞAK-OPEL ARDEN'DE MEYDANA GELEN PROBLEM!!

            Hepte benim açtığım konularda enteresan tartışmalar yaşanıyor

            İmza fotoğrafınız kurallara aykırı olduğu için kaldırılmıştır, lütfen uygun çözünürlükte fotoğraf ekleyiniz.

            2012 Opel Insignia 1.4T Edition Elegance + 18'' Jant + AFL / Beyaz

            Yorum


            • #36
              Ynt: UŞAK-OPEL ARDEN'DE MEYDANA GELEN PROBLEM!!

              Tartışma yok karşılık bilgi transferi var



              2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

              Yorum


              • #37
                Ynt: UŞAK-OPEL ARDEN'DE MEYDANA GELEN PROBLEM!!

                Arkadaşlar bu forumda olmamın yegane sebebi bilgi alışverişi ve bu ortama bir nevi sivil toplum örgütü gözüyle bakıyor olmam. Sonuç itibarı ile herkes okadar para verip bir markanın ürününü alıyorsa bu alım işleminde edindiği bilgi çok önemli. Ben bu bilgilere bu forumdan ulaştım tercihimi bu şekilde yaptım. Ancak burada birbirimizin sorunlarını dinleyip yeri geldiğinde topyekün hareket etmemiz gerekirken satın kurtulun gibi bir çözümü birbirimize reva görmemeliyiz. Bende hem Opel Türkiye hem de Erdemirler ile defalarca problem yaşadım. Bu problemlerin hepsi forumda mevcut. Saçma sapan insanlarla saçma sapan dialoglara girdim. Çözümü ise başka bir servise giderek buldum. Opel Tr nin tutunduğu tavırdan kesinlikle bende memnun değildim hala da memnun değilim. O sebeple Opel Turkiye yi uluslararası platformlarda sosyal medyada opel almanyaya defalarca şikayet ettim. Şikayetlerimin ardından Opel Tr tarzını bana karşı değiştirdi. Ben hala Opel i Türkiyede temsil edenlerin hakkını vermediklerini düşünüyorum
                2010 VW Jetta 1.4 TSI DSG Comfortline.
                2012 Insignia 1.4T Teknik Gri +18" Jant + Sunroof+Navimaster Multimedia (Satıldı)

                Yorum


                • #38
                  Ynt: UŞAK-OPEL ARDEN'DE MEYDANA GELEN PROBLEM!!

                  Bu fikir alış verişinde benim tuzum da bulunsun istedim.
                  Öncelikle şu hususu belirteyim ki, İnsignia dahil hiçbir makine sorunsuz değil.
                  Yine şunu da belirteyim %100 müşteri memnuniyetini hiçbir konuda, hiçbir marka sağlayamaz;
                  çünkü muhatap insandır ve insanı %100 memnun etmek asla ve kat'a mümkün değildir.

                  Bu kısa girişten sonra, tüm ülkenin çok önemli ortak sorunu olduğunu düşündüğüm bir konuya
                  dokunayım; yetişmiş insan sayısının azlığı.
                  Bir sorunu çözmenin ilk ayağı onu kavramaktır; teşhis olmayınca tedavinin olmayacağı gibi.
                  Üç büyük şehir dışındaki (istisnalar kaideyi bozmuyor) OPEL taşra teşkilatında büyük bir eğitim noksanı var.
                  Ustalar, Opel tarafından meslek içi eğitime tabi tutuluyorlar, kurslara, seminerlere alınıyorlar; ama bu yeterli değil.
                  Satış sonrası hizmet (bakım-tamir) işinin en tepesinde çok iyi yetişmiş makine mühendisliği eğitimi almış teknik kadrolar
                  bulunmalı. Opel, onları sürekli geri bildirim ile beslemeli, onlar da sevk ve idare ettikleri personele aktarmalı. Kısacası
                  bilgi paylaşılmalı.

                  Mesleki bilgi birikimin yanında meselenin bir başka boyutu da var ki 'tecrübe'dir . Yaşanılan olay sayısı, çözülen problemlerin
                  çeşitlilik açısından zenginliği, hızlı bilgi birikimine yardım ediyor. Konuyla ilgisiz gibi görünse de üniversite hastahanelerinde
                  görev yapan doktorların, daha başka görev yerlerinde çalışan doktorlara nispeten daha çok hasta muayene ve tedavi imkan
                  ları bulduklarından , tecrübeye dayalı olarak daha bilgili olmaları ihtimali yüksek oluyor. Örneği konumuza kıyaslarsak, İstanbul
                  ODAK'da görev yapan bir teknisyen yılda kaç sorun ve olayla karşılaşıyor; buna mukabil (örneğin) Uşak'daki, Kastamonu'daki
                  meslektaşı kaç sorun çözüyor? Elbette ki İstanbul'daki usta, sorun çözme yeteneğini ve bilgi birikimini daha hızlı geliştirme
                  fırsat ve imkanı yakalıyor

                  Son olarak kendi şahsi düşüncemi açıklayacağım. Ben duygusal bir insanım, otomobilime -beni bir yerden başka bir yere götürmekle görevli-
                  makine olarak bakmıyorum. Bu görevini yerine getiremedi diye işine son vermekten yana da değilim ihihi Arıza yaptığında hastalandığını dü-
                  şünüyor ve tedavisi için elimden geleni yapıyorum.Doktor hatası ile insanlar ölmüyor mu dünyada? ihihi O halde, hata yapan ustaların da biraz
                  yanlış teşhis ve tedavi etme hakları olsun Meğer ki para ile hallolan işlere hiç kafamı takmamışımdır vesselam ihihi Çok da canım yanarsa
                  sızlanacağıma boşarım gider, ne yapayım haha

                  Yorum


                  • #39
                    Ynt: UŞAK-OPEL ARDEN'DE MEYDANA GELEN PROBLEM!!

                    Hazır dinleyici bulmuşken (sabrınıza sığınıp) biraz daha anlatayım

                    On, on iki yaşlarımda iken kapı komşumuzun çocuğu ile kamyon tamircisi olan babasının
                    Yedikule'deki atölyesine giderdik; maksadımız kırık rulmanlardan demir bilye toplamak
                    Sarı Mustafa lakaplı dizel ustasına taaa Edirne'den araba getirirlermiş; motorun sesini dinleyip
                    arızanın ne olduğunu anlarmış. Bunun yanı sıra (aynı atölyede) motor dağıtıp toplarken cıvata,
                    pul, hatta parça artıran usta da vardı haha

                    Yorum


                    • #40
                      Ynt: UŞAK-OPEL ARDEN'DE MEYDANA GELEN PROBLEM!!

                      Orjinal yazı sahibi: Şaman TÜRKSOY
                      Hazır dinleyici bulmuşken (sabrınıza sığınıp) biraz daha anlatayım

                      On, on iki yaşlarımda iken kapı komşumuzun çocuğu ile kamyon tamircisi olan babasının
                      Yedikule'deki atölyesine giderdik; maksadımız kırık rulmanlardan demir bilye toplamak
                      Sarı Mustafa lakaplı dizel ustasına taaa Edirne'den araba getirirlermiş; motorun sesini dinleyip
                      arızanın ne olduğunu anlarmış. Bunun yanı sıra (aynı atölyede) motor dağıtıp toplarken cıvata,
                      pul, hatta parça artıran usta da vardı haha
                      Ülkemin Ustalarına clapclap



                      2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                      Yorum


                      • #41
                        Ynt: UŞAK-OPEL ARDEN'DE MEYDANA GELEN PROBLEM!!

                        Orjinal yazı sahibi: Şaman TÜRKSOY
                        Hazır dinleyici bulmuşken (sabrınıza sığınıp) biraz daha anlatayım

                        On, on iki yaşlarımda iken kapı komşumuzun çocuğu ile kamyon tamircisi olan babasının
                        Yedikule'deki atölyesine giderdik; maksadımız kırık rulmanlardan demir bilye toplamak
                        Sarı Mustafa lakaplı dizel ustasına taaa Edirne'den araba getirirlermiş; motorun sesini dinleyip
                        arızanın ne olduğunu anlarmış. Bunun yanı sıra (aynı atölyede) motor dağıtıp toplarken cıvata,
                        pul, hatta parça artıran usta da vardı haha
                        Bu parça artırma mevzusu, muhtemelen mühendislerin % 0,00389 gibi küçük bir oranda ortaya çıkması ihtimali olan bir arızayı engellemesi için konulan parçaların, ustalar tarafından boşuna konulmuş bu demesidir.haha haha
                        INSIGNIA 1.364 CC

                        Yorum


                        • #42
                          Ynt: UŞAK-OPEL ARDEN'DE MEYDANA GELEN PROBLEM!!

                          Orjinal yazı sahibi: Şaman TÜRKSOY
                          Bu fikir alış verişinde benim tuzum da bulunsun istedim.
                          Öncelikle şu hususu belirteyim ki, İnsignia dahil hiçbir makine sorunsuz değil.
                          Yine şunu da belirteyim %100 müşteri memnuniyetini hiçbir konuda, hiçbir marka sağlayamaz;
                          çünkü muhatap insandır ve insanı %100 memnun etmek asla ve kat'a mümkün değildir.

                          Bu kısa girişten sonra, tüm ülkenin çok önemli ortak sorunu olduğunu düşündüğüm bir konuya
                          dokunayım; yetişmiş insan sayısının azlığı.
                          Bir sorunu çözmenin ilk ayağı onu kavramaktır; teşhis olmayınca tedavinin olmayacağı gibi.
                          Üç büyük şehir dışındaki (istisnalar kaideyi bozmuyor) OPEL taşra teşkilatında büyük bir eğitim noksanı var.
                          Ustalar, Opel tarafından meslek içi eğitime tabi tutuluyorlar, kurslara, seminerlere alınıyorlar; ama bu yeterli değil.
                          Satış sonrası hizmet (bakım-tamir) işinin en tepesinde çok iyi yetişmiş makine mühendisliği eğitimi almış teknik kadrolar
                          bulunmalı. Opel, onları sürekli geri bildirim ile beslemeli, onlar da sevk ve idare ettikleri personele aktarmalı. Kısacası
                          bilgi paylaşılmalı.

                          Mesleki bilgi birikimin yanında meselenin bir başka boyutu da var ki 'tecrübe'dir . Yaşanılan olay sayısı, çözülen problemlerin
                          çeşitlilik açısından zenginliği, hızlı bilgi birikimine yardım ediyor. Konuyla ilgisiz gibi görünse de üniversite hastahanelerinde
                          görev yapan doktorların, daha başka görev yerlerinde çalışan doktorlara nispeten daha çok hasta muayene ve tedavi imkan
                          ları bulduklarından , tecrübeye dayalı olarak daha bilgili olmaları ihtimali yüksek oluyor. Örneği konumuza kıyaslarsak, İstanbul
                          ODAK'da görev yapan bir teknisyen yılda kaç sorun ve olayla karşılaşıyor; buna mukabil (örneğin) Uşak'daki, Kastamonu'daki
                          meslektaşı kaç sorun çözüyor? Elbette ki İstanbul'daki usta, sorun çözme yeteneğini ve bilgi birikimini daha hızlı geliştirme
                          fırsat ve imkanı yakalıyor

                          Son olarak kendi şahsi düşüncemi açıklayacağım. Ben duygusal bir insanım, otomobilime -beni bir yerden başka bir yere götürmekle görevli-
                          makine olarak bakmıyorum. Bu görevini yerine getiremedi diye işine son vermekten yana da değilim ihihi Arıza yaptığında hastalandığını dü-
                          şünüyor ve tedavisi için elimden geleni yapıyorum.Doktor hatası ile insanlar ölmüyor mu dünyada? ihihi O halde, hata yapan ustaların da biraz
                          yanlış teşhis ve tedavi etme hakları olsun Meğer ki para ile hallolan işlere hiç kafamı takmamışımdır vesselam ihihi Çok da canım yanarsa
                          sızlanacağıma boşarım gider, ne yapayım haha
                          Yazınızın virgülüne kadar hak veriyorum Şaman Bey.Büyük şehirlerdeki ustalarımızın tecrübeleri daha fazla. Ayrıca araçların elektronik devreleri arttıkça bakım cihazları da buna paralel daha donanımlı cihazlar olması gerekiyor. Maalesef eski ustalarımızı da eski arabalarımızı da bazen aramıyor değiliz.Ustalarımızın bilgi eksikliğinden dolayı oluşan hatalarda kesinlikle hoşgörülü olmak gerekir.Fakat her sektörde olduğu gibi ticari zihniyetli servisler,ustalar da çıkıyor ve ciddi maliyetler çıkarabiliyor.Buda Markaya zarar veriyor.Bilgiyi tecrübe ile harmanlamadıkça sadece yüktür insan için.Bilgi paylaştıkça değerlidir ve herkesin yakınmaması için bildiklerini paylaşması gerekir.Bu sitenin kurulma amacı da aynı değilmi? Senelerimi alacak ve binlerce tl ile öğreneceğim birçok şeyi arkadaşlarımız vasıtası ile öğreniyoruz.Diğer yazınıda çok güzeldi.Ustalarımın o cıvataları yerden toplayıp kullanmak üzerine saklamaları bile sonraki kuşaklara değer bilmesi açısından çok ciddi bir örnektir.
                          Opel İnsignia Sport Tourer Cosmo 1.6T  2010 Metro Mavi+Panoramik Cam Tavan

                          Yorum


                          • #43
                            Ynt: UŞAK-OPEL ARDEN'DE MEYDANA GELEN PROBLEM!!

                            zaten dikkat ederseniz kimsenin ortaya çıkan problemlere serzenişi yok bu konuda da böyle daha önceki benim sorunlara serzenişimde de böyleydi. Sorun tabiki olacak. Çözüm sunulduğu sürece sorun her satılan mal ve hizmette her alan kişinin karşılaşacağı bir durum. Ancak çözümsüzlük kabul edilebilir bir şey değil. Opel Türkiye nin en büyük sorunu bence müşteriyi yönetememesi. Sonuç itibarı ile Opel Türkiye üretici firma değil. Çözüm bulamadığı sorunlarda üretici firma nazarında yaptırımı çözüm için onları nekadar push ettiği tartışılır. Sonuç itibarı ile kaynağı yurtdışında olan her ürünle ilgili sorun yaşayan aklı selim insan sonucun anında çözülmesini beklemez. Opel Türkiye sorunun çözüleceği zaman dilimi içinde bizleri yönetemiyor. Ben en az 3 defa ukalaca cevapla karşılaştım. Telefon görüşmelerimin dinlenmesini daha önce hem Opel Turkiyeden hem de Almanyadan defalarca talep ettim. Ancak bir sonuç alamadım.
                            2010 VW Jetta 1.4 TSI DSG Comfortline.
                            2012 Insignia 1.4T Teknik Gri +18" Jant + Sunroof+Navimaster Multimedia (Satıldı)

                            Yorum


                            • #44
                              Ynt: UŞAK-OPEL ARDEN'DE MEYDANA GELEN PROBLEM!!

                              Bu kadar sorun yaşamama rağmen halen K.Maraş SArpel otoya gidiyorum. Çünkü oradakilerin ustalarımın iyi niyetlerinden şüphem yok. Benim anlatmak istediğim Opel Tr. nin varlığı ile yokluğu arasında bir farkın olmadığı. Opel tr sayesinde çözüme kavuşan arkadaşlar mutlaka olmuştur ama genele bakıldığında büyük çoğunluk Opel tr den şikayetci. Çünkü karşımızda bizi muhatap alan bir anlayış yok... Aracı sattık nasıl olsa iş bitmiştir gözüyle bakıyorlar.
                              10 yıldır K.maraş ta görev yapmaktayım ve burada 10 yıldır birlikte olduğumuz bir arkadaş ekibimiz var.10 yıldır ayda en az 1 kez buluşur bir organizasyon yaparız(antepe yemeğe,adanaya denize ,hamam, çiğ köfte vs vs) Bu arkadaşların bir çoğu son 2 yılda araçlarını yenilediler ve hiçbirine Opel aldırmadım.
                              neyse lafı uzatmaya gerek yok memnun olan opele devam eder olmayan imaknı varsa bırakır imkanı yoksa cliodan iyidir diyip haline şükrederek binmeye devam eder...
                              Bu arada evden yazıyorum!!!!!

                              1.4 Beyaz 18" Sunroof
                              Navigasyon DVD
                              46KT880

                              Yorum


                              • #45
                                Ynt: UŞAK-OPEL ARDEN'DE MEYDANA GELEN PROBLEM!!

                                Problem olmasını değil, problemlerin yönetilememesini anlatıyoruz. ama ordan bir çok bilmiş çıkıyor, "satarsın" diyor. Almasını bildiğim gibi elbette satmasını da bilirim ben. sen bunu dert etme. ben körü körüne tapmaya çalıştığınız opel'in sorun yönetimi ve müşteri memnuniyeti adına hiç bir politikasının olmadığını söylüyorum. bunu burda sadece size söylemedim, kendilerine de söyledim, opel almanyayı da aradım defalarca. facebook- twitter sitelerine de yazdım türkçe ya da ingilizce. ama tek yaptıkları şey mesajları silmek. bu kadar insan var.. hep aynı şeyi dile getiriyorlar.. biz miyiz sorunlu??

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X