8 Ocak günü Opis Batıpark servis müdürü Ufuk beyin daha önce yaptığı davet üzerine 3.yıl bakımı ve aracın içindeki ses şikayetlerim için servis ziyaretimi gerçekleştirdim. Öncelikle ilk kez gittiğim Batıpark Opis'i hem görsel olarak hemde planlama olarak çok beğendimi söylemeleyim. İnsignia'larımızda ki iç trim çıtırtı ve benzeri sesleri hepimiz tarafından aşikar. Uzun süredir dayandığım bu sesler artık iyiden iyiye beni opel den soğutmuştu. Bugüne kadar gittiğim servisimde bu şikayetimi defalarca belirtmeme rağmen her defasında normal olduğunu, bunun bir sorun olmadığını belirtip geçiştirme yöntemine başvurmuştu.
Servis danışmanı İrfan bey, yapılacakları ve isteklerimi tek tek not aldıktan sonra nasıl çözülebileceğini, neler yapılabileceğini çok açıklayıcı bir şekilde anlattı. Şunu belirtmeliyim ki önyargı olmadan ve araç sahibine hiçbir şeyden anlamıyor muamelesi yapılmadan bütün şikayetler alınıyor. Eski servisimde ki gibi bir kargaşada söz konusu değil, yeterli alan ve programlı yönetim sayesinde oldukça düzenli bir organizasyon var içeride.
Yapılan işlemler:
-SES problemi giderildi
-3 yıllık bakım : motor yağı değişimi, benzin filtresi hariç diğer filtreler
-Klima gazı çekilip değiştirildi
-Ön balatalar değişimi
-Gösterge arkasından gelen ses ve fan yönlendirmesi için gereken yağlama işlemleri
-Torpido hidrolik sorununun düzeltilmesi
-4 lastik balans
Aracı tertemiz teslim aldığımda içerideki seslerin tamamen yok olduğuna inanamadım oleyy kol dayama bile yeniden ayarlanmıştı. İnsignia'ya tekrar bağlandım tmr
Orta konsol ve üst bölümün tamamen sökülmesi, gerekli izolasyon ve bütün bu işlemlerin sadece 1 günde bitirilebilmeside beni çok şaşırttı.
Bütün bu yapılanların ödemesinde de Ufuk Beyin insignia team üyelerine bir sürprizinin olmasıda çok sevindirici oldu.
Buradan OPİS Batıpark Servis Müdürü Ufuk Beye ilgisinden dolayı çok teşekkür ediyor ve başarılı çalışmalarının devamını diliyorum. obaa
-
Yorum