5. nesil opel corsa tanıtıldı. selefinden sadece 3 mm daha uzun olan yeni corsa'da dış ve iç tasarım elden geçirilmiş. buna karşın iç mekan ve bagaj hacminde (285 lt) belirgin bir değişiklik kaydedilmemiş. donanım seviyelerinin çoğunun orta konsolunda opel'in 7 inçlik intellilink dokunmatik akıllı ekranı bulunuyor.
donanımı zenginleştirilen yeni corsa'da şerit ikaz sistemi, ısıtmalı koltuklar, uzun far yardımcısı, bi-xenon farlar, yokuş kalkış yardımcısı, park yardımcısı ve geri görüş kamerası satın alınabilecek. şasisi bir önceki seriden aktarılan yeni corsa'da süspansiyon sisteminde ve elektrikli direksiyon sisteminde değişiklikler mevcut. ayrıca direksiyona orta konsolun solunda yer alan bir tuş yardımıyla manevraları kolaylaştırmak için "city" işlevi kazandırılabiliyor.
en büyük değişiklik de motor seçeneklerinde yer alıyor. bunlardan ilki gm tarafından geliştirilen 1.0 lt hacminde 89 ve 113 hp'lik versiyonları bulunan doğrudan enjeksiyonlu turbo motor. henüz yakıt değerleri açıklanmamış olmasına karşın benzinli bir motora göre oldukça az tüketime sahip olacağı belirtilmiş. iki motorun da 1800 d/dk'da 170 nm tork verdiği belirtilmiş. benzinli turbo motor seçeneklerinde bir de 1.4 lt 99 hp'lik versiyon mevcut. atmosferik motorlar ise 1.2 lt 69 hp ve yeniden elden geçirilen 1.4 lt 89 hp'lik şeklinde belirlenmiş. ülkemizde satışların büyük kısmını oluşturan 1.3 lt cdti motor seçenekleri (75 hp ve 95 hp) aynı kalırken euro 6 değerlerini karşılayacak duruma getirilmiş.Şanzımanlar da yenilenmiş ve düz/otomatik 6 ileri şeklinde üretime başlayacaklar.
http://www.carscoops.com/2014/07/new...answer-to.html
donanımı zenginleştirilen yeni corsa'da şerit ikaz sistemi, ısıtmalı koltuklar, uzun far yardımcısı, bi-xenon farlar, yokuş kalkış yardımcısı, park yardımcısı ve geri görüş kamerası satın alınabilecek. şasisi bir önceki seriden aktarılan yeni corsa'da süspansiyon sisteminde ve elektrikli direksiyon sisteminde değişiklikler mevcut. ayrıca direksiyona orta konsolun solunda yer alan bir tuş yardımıyla manevraları kolaylaştırmak için "city" işlevi kazandırılabiliyor.
en büyük değişiklik de motor seçeneklerinde yer alıyor. bunlardan ilki gm tarafından geliştirilen 1.0 lt hacminde 89 ve 113 hp'lik versiyonları bulunan doğrudan enjeksiyonlu turbo motor. henüz yakıt değerleri açıklanmamış olmasına karşın benzinli bir motora göre oldukça az tüketime sahip olacağı belirtilmiş. iki motorun da 1800 d/dk'da 170 nm tork verdiği belirtilmiş. benzinli turbo motor seçeneklerinde bir de 1.4 lt 99 hp'lik versiyon mevcut. atmosferik motorlar ise 1.2 lt 69 hp ve yeniden elden geçirilen 1.4 lt 89 hp'lik şeklinde belirlenmiş. ülkemizde satışların büyük kısmını oluşturan 1.3 lt cdti motor seçenekleri (75 hp ve 95 hp) aynı kalırken euro 6 değerlerini karşılayacak duruma getirilmiş.Şanzımanlar da yenilenmiş ve düz/otomatik 6 ileri şeklinde üretime başlayacaklar.
http://www.carscoops.com/2014/07/new...answer-to.html
Yorum