Opel yeni Astra OPC için özel olarak hazırladığı yeni spor koltukları tanıttı.
Koltuk iskeletinde çelik yerine polyamid ve fiberglas karışımı kompozit malzeme kullanılarak iskelet ağırlığında %45 avantaj sağlanmış.
Bu malzemenin sağlamlığı sayesinde iskelet kalınlığı 2 mm'ye kadar düşürülmüş.
5 kapılı Astra'ya göre 40 mm, standart GTC'ye göre ise 17 mm daha alçak oturma pozisyonu sayesinde sportiflik hissi arttırılmış.
Opel bugüne dek spor modelleri için hep Recaro kullanırdı, bu kez Recaro'nun adının geçmiyor olması ilginç.
Koltukların tasarımı ve üretiminin tamamen Opel'e ait olup olmadığını merak ettim doğrusu...
Koltuk iskeletinde çelik yerine polyamid ve fiberglas karışımı kompozit malzeme kullanılarak iskelet ağırlığında %45 avantaj sağlanmış.
Bu malzemenin sağlamlığı sayesinde iskelet kalınlığı 2 mm'ye kadar düşürülmüş.
5 kapılı Astra'ya göre 40 mm, standart GTC'ye göre ise 17 mm daha alçak oturma pozisyonu sayesinde sportiflik hissi arttırılmış.
Opel bugüne dek spor modelleri için hep Recaro kullanırdı, bu kez Recaro'nun adının geçmiyor olması ilginç.
Koltukların tasarımı ve üretiminin tamamen Opel'e ait olup olmadığını merak ettim doğrusu...
Yorum