Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Yeni Astra GTC 2.0 CDTI Test & Test Sürüşü

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Yeni Astra GTC 2.0 CDTI Test & Test Sürüşü

    (yazının orjinali Rusça olduğu için google çevirisini yayınlıyorum )


    Opel Astra GTC spor dışında oldukça zaten görünüyor. Opel Almanya PR ekibinden bir posta kutusu iken ben kurulduğu günden bu yana bu yüzden neredeyse araba ile gitmek olması nedeniyle, tabii ki, bir an tereddüt etti. Opel'in kızlar ve erkekler değil, Rüsselsheim üzerinden soğuk binmek veya bir yolculuğa kısa bir test sürüşü için davet edilmişti. Hayır - o Mayorka güneşli adasında Deia güneşli idi. Test için 34 gazeteci araç bulunmamaktadır. Orada Portekiz, Yunanistan, Fransa, İspanya, Avusturya, Rusya, Çek Cumhuriyeti, İrlanda, gelen ve site üzerinde Almanya tabii ki gazeteciler zaten vardı ve Opel Astra GTC atletizm etkilendiler, ama aynı zamanda günlük kullanım ile. Opel gazeteciler yani otele geshuttelt değil, hiçbir kendisi sürücü ve bizimle bizim çanta taşımak ve gövdesinden böylece kendisini ikna oldu.

    İki model sürdü ve ben de sizin için geleceğe biraz bakın. Günlüğü gönderileri için için çok uzun, ben kolayca bölebilirsiniz olacak değildir. Bu yazıyı ben Opel Astra GTC 2.0 CDTI raporu ile test sürüşü ile gidiyorum, daha sonra 1.6 litre benzinli motor yanına gider ve o zaman tabii ki aynı zamanda Opel Astra OPC ile ilgili bir blog yazısı için olacak. Dördüncü yılında Olay sadece iyi planlanmış ve Opel de lekeli testi araba bu görüntü ile yıkama ve özür dilemek için araba fırsatı buldum gerçekten memnun olan süreden daha uzun oldu, çünkü siz sahne arkasında bir şey görmek yapacağız yazılan blog.



    Burada bisiklet ab.com tarafından her zaman yapmak ve gösteri "farklı" bir şey istiyorum çünkü görünce büyük bir su birikintisi, düz kafanın içinde bir resim bana vurdu.

    Opel Astra GTC 2.0 CDTI test sürüşü

    Opel Astra GTC ile, Palma de Mallorca Andratx ile havaalanından otele gitti. 85 km'lik parkurda deniz üzerinde harika bir manzara yanı sıra, Valldemossa portu Deia otele gitti, sunabileceği çok şey vardı. Ben Opel Astra GTC zayıflıkları aramak için kusur planlanan vardı ve her şeyden önce, yeni iniş takımı ben sınırları içine zorlamak istiyordu. Peki, ne diyebilirim ki? Opel Astra GTC neredeyse mükemmel bir planım yok etmiştir. Bir keresinde ıslak yollarda, ön tekerlekler aracılığıyla araç üzerinde kolayca slayt izin başardı, ama gerçekten sürüş fiziği kısa kesilmişti - genellikle bırakır!

    Opel Astra GTC overboost ile 165 hp ve 350 Nm ve 380 Nm bir çıkış ile Garrett turbo ile 2.0 CDTI dizel motor olan bir viraj makinedir.



    Burada çok iyi koordine edilmiş bir manuel altı ileri vites kutusu üzerinden açılır. Ben sonra (ve normal sürüş koşullarında) Almanya'da yine böyle bir çalışma elde edilebilir, bunu ele geçirmek verdi dolambaçlı yol boyunca bulduğumu itiraf etmeliyim tüketim değerleri dikkat etmedi.



    Opel Astra GTC şasi ön dikmesi HiPerStrut oluşur. Burada yayılmış% 44 azaldı ve sabitlenmesini% 46 daha kısa olmasıdır. Neden böyle yapıyorsun? Sadece resmen yolda takılıp aracın geometrisi bu değişim, hiçbir iyileşme, düşük sürtünme katsayıları ve direksiyon hissediyorum. Direksiyon üzerinde bir römorkör hızlanırken bir maalesef gelecekte vazgeçmek gerekir.



    Optik fetişistlerinin en büyük avantajı: ön tekerlekler nedeniyle "20 boyutuna kadar monte edilebilir. Içinde bir düğme farklı araç değişiklik yapma olanağı ayrıca vardır. Ben spor modları özellikle severdi. Mallorca sportif, dar köşelerde ama araç daha iyi hakim ve değil hissetmek için hiçbir zaman vardı: kalkış korkusu hiç!



    Uçan Opel fahr'n gibi ise

    O, 0'dan 100 km / s sadece 8.9 saniyede, hızlı ders Opel Astra GTC 2.0 CDTI diğer spor arabalara göre kimse bests şimdi, ama bir spor araba için tüm diğer şeylerle o puanları, elimden kural olarak, 4-5 kişi ile konforlu sürücü ve sonra daha da bagaj yapmayız. Opel Astra GTC henüz bir aracın değeri kaçırmak istemeyen insanlar için bir sportif araba. 2.0 CDTI dizel motor daha sık sürücü ve yolları üzerinde uzun mesafelerde sürüş keyfi yaşamak isteyenler olanlar için ideal bir çözümdür.



    Opel Astra GTC direksiyon harika. İstediğiniz zaman, doğrudan geribildirim bir sürücü olarak, bu Opel muhtemelen doğrudan direksiyon raf üzerine monte edilmiştir hıza duyarlı kremayer gelen elektrik motoru tarafından gerçekleştirmiştir olsun. Genellikle, bu elektrik motoru başka bir direksiyon kolonu yüklenir.

    Ben sıkı sola dönüşlerde çünkü Mallorca beni sıkı köşelerinde A-pillar yaklaşan trafiğe görmek çok güzel değil, rahatsız edici bir şey fark ettim. Şimdi daha önce tahrik hiç böyle sıkı köşeleri olduğumu olsa söylemek zorundayım.



    Aksi takdirde, bir Opel Astra GTC 2.0 CDTI sadece büyük bir hata keşfetti: O benim zevk için kesinlikle bir araba Opel Astra GTC için garajda benimle değil.



    Hakkında sonraki blog yazısı Opel Astra GTC 1.6 litre turbo 180 hp turbo benzinli motor Ben adanın etrafında yarış çünkü benzinli motor, bu daha sonra Opel Astra GTC ile ilgili başka bir renk diğer veriler yanında yer alır.



    Alıntıdır - Rad-ab.com
    InsigniaTEAM

  • #2
    Ynt: Yeni Astra GTC 2.0 CDTI Test & Test Sürüşü

    Cagricim paylasim ok guzel de hicbirsey anlasilmiyor. Bence rusca bilen uylerimze ceviri yaptiralim haha haha

    Yorum


    • #3
      Ynt: Yeni Astra GTC 2.0 CDTI Test & Test Sürüşü

      Ya bu arabayı çok ama çok beğendim kesinlikle sınıfının tartışmasız lideri olucak (İnşallah saçma sapan bir fiyat belirlemezler)

      [shadow=red,left][glow=grey,2,500]SPORT[/glow][/shadow]

      Yorum


      • #4
        Ynt: Yeni Astra GTC 2.0 CDTI Test & Test Sürüşü

        araç güzel birde ecoflex yazılımı yüklerlerse yeni start stoplu ecoflex insignia gibi 5.4 lt yakıtla çoookk tutar

        Yorum

        İşleniyor...
        X