Arkadaşlar bazı arkdaşlarımız bilir yaklaşık 1 ay önce 1.6 turbo manuel flexride deri koltuk v.s v.s olan bir araç almıştım...
Herkesin merak ettiği flexiden başlayım... Bir kere artık olmazsa olmazlarımdandır kendisi... sadece spor modu değil tour moduda çok kullanışlı. Genelde ben bu modda kullanıyorum, çünkü araç hem inanılmaz yumuşuyor hem de yakıt tüketimi spor moda göre bariz azalıyor. Bu modda her şey konfora göre senkronize ediliyor...Spor modda ise bariz olarak hissettiklerim, yakıt artıyor
direksiyon bariz sertleşiyor, çekiş bariz artıyor ve süspansiyonlar bariz sertleşiyor...araba resmen farklı bir kimliğe bürünüyor...
Ergonomik Spor Deri Koltuk: Ben deriyi sevmediğim için arabanın en sevmediğim yeri koltukları ama bununla birlikte normal astralarda olmayan ön koltukta baldır destekleyicileri var, ön koltuğun sadece ön uç kısmının yükseklik ayarı var( bu en sevdiğim noktası) ve arka koltukta kolluk var... Isıtma belki kışın beni deri koltuğa ısındırabilir,bekleyip göreceğiz.. Ha bu arada öyle düşünüyorum ki, deri koltuk toz tutmadığı için, kumaşlar gibi araç içinde toz daha az gibime geldi..
Sanruf: Bunu zaten anlatmama gerek yok
İlk günden beri gerekirse arabaın tekeri olmasın sanruf olsun mantığım devam ediyor... Araç içine hem gün ışığı girmesi için iyi oluyor hemde camları açıp rüzgarı yüzüme yemektense sanrufu açıp daha rahat olarak aracın içini havandıraniliyorum... Araba kattığı havasıda cabası
18 Jant: Araba daha güzel bir görünüm katıyor... Yol tutuşta bariz farkını hissediyorum geniş taban lastiğin.. aynı araba 17 inç deneyemediğim içinm yakıta olumlu ya da olumsuz etkisini ya da çekişteki farkını değerlendiremedim...
Cd-500: Ses kalitesi açısından normal sistemden bariz derecede daha iyi ses veriyor..Babamda olan 1.3 astrada cd400 var onunla ve sattığım sonradan takılmalı navili aracımla kıyasladığımda bu farkı hissediyorum... Navisi istanbul için vasat sayılabilir ama en azından gece gözümü almıyor ekran ışığı...Geri görüş kamerasının yokluğunuda baya hissediyorum.
Afl : Kesinlikle olmazsa olmaz değil ama büyük rahatlık... Uzunları kendisinin yakması, sağa sola dönerken kör noktaları aydınlatması güzel oluyor..
1.6 Turbo Yakıt:Bundan önce İnsignia 1.6 T Astra 1.4 T kullanmış biri olarak söylüyorum, insigniadan daha az 1.4 t den yarım litre fazla... ben 1.4 t ile şehir içinde 9 litre ortalam ile geziyordum bununlada 9. 9,5litre yakıyorum( bu veri benide şaşırttı ama zaten teknik kitapçığında da şehir içini 9,9 olarak vermişler)
Şimdilik bu kadar merak ettiğiniz sorular olursa cevaplayabilirim...
Opel Astra Hatchback 1.6 Turbo 180 HP / Teknik Özellikler
Motor:
1598 cc, 4 silindirli, 16V, turbo, benzinli
Şanzıman:
6 ileri manuel
Maksimum güç:
180 HP @ 5500 d/d
Maksimum tork:
230 Nm @ 2200-5400 d/d
Maksimum hız:
220 km/s
0-100 km/s:
7.9 sn
Boyutlar (uz./gen./yük.):
4419 / 1814 / 1487 mm
Bagaj hacmi:
370-795-1235 lt
Tüketim (ş.içi / ş.dışı / ort.):
9.9 / 5.6 / 7.2 lt/100 km
Herkesin merak ettiği flexiden başlayım... Bir kere artık olmazsa olmazlarımdandır kendisi... sadece spor modu değil tour moduda çok kullanışlı. Genelde ben bu modda kullanıyorum, çünkü araç hem inanılmaz yumuşuyor hem de yakıt tüketimi spor moda göre bariz azalıyor. Bu modda her şey konfora göre senkronize ediliyor...Spor modda ise bariz olarak hissettiklerim, yakıt artıyor

Ergonomik Spor Deri Koltuk: Ben deriyi sevmediğim için arabanın en sevmediğim yeri koltukları ama bununla birlikte normal astralarda olmayan ön koltukta baldır destekleyicileri var, ön koltuğun sadece ön uç kısmının yükseklik ayarı var( bu en sevdiğim noktası) ve arka koltukta kolluk var... Isıtma belki kışın beni deri koltuğa ısındırabilir,bekleyip göreceğiz.. Ha bu arada öyle düşünüyorum ki, deri koltuk toz tutmadığı için, kumaşlar gibi araç içinde toz daha az gibime geldi..
Sanruf: Bunu zaten anlatmama gerek yok


18 Jant: Araba daha güzel bir görünüm katıyor... Yol tutuşta bariz farkını hissediyorum geniş taban lastiğin.. aynı araba 17 inç deneyemediğim içinm yakıta olumlu ya da olumsuz etkisini ya da çekişteki farkını değerlendiremedim...
Cd-500: Ses kalitesi açısından normal sistemden bariz derecede daha iyi ses veriyor..Babamda olan 1.3 astrada cd400 var onunla ve sattığım sonradan takılmalı navili aracımla kıyasladığımda bu farkı hissediyorum... Navisi istanbul için vasat sayılabilir ama en azından gece gözümü almıyor ekran ışığı...Geri görüş kamerasının yokluğunuda baya hissediyorum.
Afl : Kesinlikle olmazsa olmaz değil ama büyük rahatlık... Uzunları kendisinin yakması, sağa sola dönerken kör noktaları aydınlatması güzel oluyor..
1.6 Turbo Yakıt:Bundan önce İnsignia 1.6 T Astra 1.4 T kullanmış biri olarak söylüyorum, insigniadan daha az 1.4 t den yarım litre fazla... ben 1.4 t ile şehir içinde 9 litre ortalam ile geziyordum bununlada 9. 9,5litre yakıyorum( bu veri benide şaşırttı ama zaten teknik kitapçığında da şehir içini 9,9 olarak vermişler)
Şimdilik bu kadar merak ettiğiniz sorular olursa cevaplayabilirim...
Opel Astra Hatchback 1.6 Turbo 180 HP / Teknik Özellikler
Motor:
1598 cc, 4 silindirli, 16V, turbo, benzinli
Şanzıman:
6 ileri manuel
Maksimum güç:
180 HP @ 5500 d/d
Maksimum tork:
230 Nm @ 2200-5400 d/d
Maksimum hız:
220 km/s
0-100 km/s:
7.9 sn
Boyutlar (uz./gen./yük.):
4419 / 1814 / 1487 mm
Bagaj hacmi:
370-795-1235 lt
Tüketim (ş.içi / ş.dışı / ort.):
9.9 / 5.6 / 7.2 lt/100 km
Yorum