yeni siteniz hayırlı olsun obaa gerçekten çok güzel olmuş ama şimdi baktım birşey dikkatimi çekti benimde, rütbe alanların kod adları rengi çok turkuaz ) kim olduğu net anlaşılmıyor .. çok parlak bir renk kontrastı var.. onu daha canlı bir renge düzenleyebilirsiniz böylelikle kimin ç.içi olduğu da daha net görünür tekrar hayırlı olsun
Hasan merak etme küçük ve hızlı olmak her zaman artı değildir yola oturması çok önemli sevgili Gökha nın Astra test yazılarını okursan ne demek istediğimi anlarsın sonuçta bizim araçlar iri cüsseli yola çok iyi oturan amiral gemileri Asta ise sadece çok sıkışık trafikte ebatının küçüklüğünden kaynaklanan bir çeviklik gösterebilir bizim araçlarla 250 ye çıktığınızda sizi rahatsız eden bir duygu oluşmuyor astrada nasıl acaba diye kendi kendime soruyorum sonuç olarak bizim küçük kardeşlere saygımız vardır küçük diye hep ezmemek lazım
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
Hasan merak etme küçük ve hızlı olmak her zaman artı değildir yola oturması çok önemli sevgili Gökha nın Astra test yazılarını okursan ne demek istediğimi anlarsın sonuçta bizim araçlar iri cüsseli yola çok iyi oturan amiral gemileri Asta ise sadece çok sıkışık trafikte ebatının küçüklüğünden kaynaklanan bir çeviklik gösterebilir bizim araçlarla 250 ye çıktığınızda sizi rahatsız eden bir duygu oluşmuyor astrada nasıl acaba diye kendi kendime soruyorum sonuç olarak bizim küçük kardeşlere saygımız vardır küçük diye hep ezmemek lazım
ne bilim abi, boyutları küçük olan bi aracla daha rahat makaslara girilecegını bılıyorum, o yuzden dedım, ama uzun yolda bizim araclar daha oturaklı, kendınden daha emin gider, neyse görcez artık abi... ihihi
Hasan merak etme küçük ve hızlı olmak her zaman artı değildir yola oturması çok önemli sevgili Gökha nın Astra test yazılarını okursan ne demek istediğimi anlarsın sonuçta bizim araçlar iri cüsseli yola çok iyi oturan amiral gemileri Asta ise sadece çok sıkışık trafikte ebatının küçüklüğünden kaynaklanan bir çeviklik gösterebilir bizim araçlarla 250 ye çıktığınızda sizi rahatsız eden bir duygu oluşmuyor astrada nasıl acaba diye kendi kendime soruyorum sonuç olarak bizim küçük kardeşlere saygımız vardır küçük diye hep ezmemek lazım
Fatih Abi,
Sizin merak ettiğiniz soruyu ben de acaba Astra yüksek hızlarda şerit değişimlerinde ne kadar salınım yapıyor diye merak ediyordum. Öncelikle bazı mesajlarımda vites sonu değerlerini test ettiğimi forumu takip eden arkadaşlar hatırlayacaktır. Şu ana kadar 1.2.3. ve 4. vites değerleri vermiştim ve bu arabanın 5. ve 6. vitesi yok mu diye sorulmuştu 210km/sa - 230km/sa hız değerlerinde en sağ şeritten en sola veya tam tersi olacak şekilde hareketlerde aracın tepkilerini gayet iyi biliyordum. Fakat İstanbul-İzmit otobanı yoğunluğu nedeniyle 5. vitesi deneme fırsatım olmamıştı.
Ayın 10'unda İzmir-Aydın otobanında tüm şeritlerin boş olduğu bir vakitte 5. vitesi yoklama şansım oldu. 5. viteste dijital ekranda 247 km/sa değerini okudum. Bu ulaştığım son hız değildi, yani aracın gaz kesmesini beklemeden ayağımı gazdan çektim. Yolda bir miktar dever ve aşağı eğim uygulaması vardı ve bu hızda sadece tek şerit değişimini denedim. Aracım 15.000km bakımından yeni çıkmıştı ve rot-balans ayarlarım taze idi. Evet yüksek hızın getirmiş olduğu motor ve asfalt sesi hızın heyecanını size veriyor ama açıkçası beni rahatsız edecek bir güvensizlik duygusu ya da yolda gezinme yaşamadım. Elektro-hidrolik direksiyonun da şerit değişiminde verdiği tepkiler tatmin edici idi.
Merak edenler için faydalı olabileceğini düşündüm. Ama şu noktaya da vurgu yapmak istiyorum. Başkalarının hayatını riske atmamak adına hız denemelerini şeritler müsait olduğunda yapın. Hatta ben yaptım yazdım siz yapmayın
Aklıma gelmişken şunu da ilave edeyim. Kullandığım aracın 5. vites son hızı, 6. vites son hızından daha yüksek olacaktır. Bu sıkıştırma oranları ile alakalı sanırım. 6. vitese alında motor devrini arttırmak daha zor oluyor, biraz motoru rahatlarmak için konmuş. 3-4 ve 5 ten çok memnunum ama...
Yorum