Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Yazılımlı İnsignia & Yazılımsız Flexride'lı İnsignia

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: Yazılımlı İnsignia & Yazılımsız Flex İnsignia

    + eklemek lazım Fatih abinin yazılımsız aracında da flexride var ve muhtemelen o da sportta kullanmıştır

    http://www.youtube.com/watch?v=Fks23qkB7Lo#
    InsigniaTEAM

    Yorum


    • #17
      Ynt: Yazılımlı İnsignia & Yazılımsız Flex İnsignia

      Tamamdır, Konu hakkında bilgilendirmelerinize teşşekkür ederim.
      Bu arada flexride 'ı kısa yazdığım için özür dilerim. Yanlış anlaşılmalara sebebiyet verebilir.

      Yorum


      • #18
        Ynt: Yazılımlı İnsignia & Yazılımsız Flex İnsignia

        Orjinal yazı sahibi: ersin_58
        Tamamdır, Konu hakkında bilgilendirmelerinize teşşekkür ederim.
        Bu arada flexride 'ı kısa yazdığım için özür dilerim. Yanlış anlaşılmalara sebebiyet verebilir.
        yok ersin biz anlarız forum olarak ancak dışarıdan ziyaret edip opel hakkında bilgi almak isteyenler için iyi olur anlamında söyledi murat abi sanırım

        Yorum


        • #19
          Ynt: Yazılımlı İnsignia & Yazılımsız Flexride'lı İnsignia

          Eger tamponunda gttyse normaldir ruzgar tunelinden faydalanmistir

          Yorum


          • #20
            Ynt: Yazılımlı İnsignia & Yazılımsız Flexride'lı İnsignia

            Arkadaşlar Flexride sürüş olarak normallere göre daha iyi viraj ve daha iyi makas yapabiliyor ama güç olarak sistemler aynı sadece sprintboster ın 2 aşamasına yakın bir işlem yaparak araca çeviklik kazandırıyor diğer bir tarafta "0" dan başlayıp hızlanma yaparken vitesler büyüdükçe biraz fark olması lazım birde araçların vites geçişleri turbo dolumlum zamanları çok önemli biz chipli bir araçla stock bir insigniayı Ankaraya giderken bir denedik enteresan stock daha iyi gitti ama 2 kez yaptığımızda ise chipli 4-5 boy fark attı gel şimdi bunu açıkla alala alala alala ama araçların anı anını tutmuyor ama gerçek olan chipli oyle yada böyle daha güçlü



            2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

            Yorum


            • #21
              Ynt: Yazılımlı İnsignia & Yazılımsız Flexride'lı İnsignia

              Ersincim hangi viteste başladınız rollinge, hava filtreni en son ne zaman temizledin,chipin faydasını üst devirlerde daha çok görürsün en fazla kaç devir gördün. Etkenler bunlar. Fatih abinin dediği gibi Ankara yolunda benim arabayı kendisi kullanıyordu ve ilk denemede 5 viteste 200 km/s civarı bir surattyken stock aracı geçemedik. Fakat ikinci denemede 6. Vitesinde kullandık ve 4-5 boy fark oldu. Chip li aracında 6. Viteside kullanmayı dene bir dahaki sefere farkı göreceksin.

              Yorum


              • #22
                Ynt: Yazılımlı İnsignia & Yazılımsız Flexride'lı İnsignia

                Abi. chip yapılalı, Filtre değişeli, buji değişeli 800 km filan oldu. 1 ay anca oluyor. Rolling'e 2 vites de başladık. 3. ve 4. vitese taktık. 5-6 nasip olmadı. 175 km gibi hızlarda bitirdik. 2. viteste yaptığım fark iyiydi. Onun haricinde 3. ve 4. viteslerde pek fark olmadı gibi. Devirleri ise 6000 devir gibi değiştirdim. Çokda zorlamadım... Sonuç böyle yani.

                Birde psikolojikmidir nedir? Chipi yaptığımda sadece ilk gün ilk bindiğimde daha iyiydi. Ya yazılım uçtu gitti Yada insan olan değişiklere çabuk ayak uyduruyor. Yani daha fazlasını istiyor insan

                Yorum


                • #23
                  Ynt: Yazılımlı İnsignia & Yazılımsız Flexride'lı İnsignia

                  Ersin kardesim stock aracla kafa kafaya gitmenin tek sebebini soyluyorum ve diyceklerim defalarca test etmemle ortaya cikmistir birincisi aracin 220bg degil dyno da fazla cikartilmis.. vede aracina yapilan yazilimda alt devirlerin guclendirilmis ust devirlerdede biraz yuklenilmis sen araci kullandiginda altlarin dolu oldugundan zannediyordunki aracin eskisinden cokdaha seri evet seri ama sadece alt devirlerde daha seri ust devirlerde stocka cok yakin biz fatihle rollingte.3000 devirlerde hizlanmaya basladigimizda vede fatihte saglam vites atmisti ama farkta saglam olmustu ayni gun hizlanmizda eger hizlanmaya ust devirlerde basladigimizdada fark cok az oluyordu bu konuda barborosla tartisiyorduk hep ust devirlerimide guclendirmiyorsun diye gerci oda kendini garantiye aliyordu ama senin yazilimda cok garantiye almis benim aracin motorunu kirdigi icin ..ust devirlerini soyle birazdaha guclendirebilir vede sende aracin cikisini rahatlatirsan cat iptali ve egzoz gibi ust devirlerin dahada iyi olur


                  1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

                  Yorum


                  • #24
                    Ynt: Yazılımlı İnsignia & Yazılımsız Flexride'lı İnsignia

                    Motor Kırma Aliye veliye has değil bütün chip uygulamarında bu risk vardır



                    2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                    Yorum


                    • #25
                      Ynt: Yazılımlı İnsignia & Yazılımsız Flexride'lı İnsignia

                      Gerçi çok fazla yüklenilmemesi, yani benim tork 300, mesela 380-400 nm olmaması aslında biraz daha sağlıklı gibi, fakat ben biraz daha fark bekliyordum. Mesela toplamda 175 km hıza geldiğimde 3 boy gibi... Ama flexride farkı gaz tepkimesinin artırılmasından dolayı normalde 1 veya 1,5 boy farkedermi bilmiyorum.
                      Benim araç 220 bg değilse de kaç beygirdir. 210 mudur acaba onu bilmiyorum... Dyno verilerinde yüzde kaç sapma payı olablir ?
                      Cat iptali + egsoz + sprintbooster önümüzdeki planlar arasında ama askerlik dönüşü ilk sprintbooster düşünüyorum.

                      Yorum


                      • #26
                        Ynt: Yazılımlı İnsignia & Yazılımsız Flexride'lı İnsignia

                        Flexi redi 1boy bile fark ettirmez ersin dynoda 100de 10 eksik veya fazla olcmek olcenin elinde aracin muhtemelen 200 bg lerde senin ust devirlerin acilmamis altlara guc verilmis ustlerin stocka yakin birakilmis ikinci viteste gazladiginizda fark niye oldu senin alt devrin gucluyken gazladiniz ama ikinizde 3vitese attiginizda ikinizinde devri yuksek oldugundan o devirdede senin gucun stock olandan fazla olmadigindan fazla fark acamadin


                        1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

                        Yorum


                        • #27
                          Ynt: Yazılımlı İnsignia & Yazılımsız Flexride'lı İnsignia

                          Anladım abi. Tamamdır. Neyse fazla güç olmasa bile sağlıklı güç olsun yeter. Şimdilik olan bu, yapıcak bişi yok.

                          Yorum


                          • #28
                            Ynt: Yazılımlı İnsignia & Yazılımsız Flexride'lı İnsignia

                            Orjinal yazı sahibi: xxstormxx
                            Ersincim hangi viteste başladınız rollinge, hava filtreni en son ne zaman temizledin,chipin faydasını üst devirlerde daha çok görürsün en fazla kaç devir gördün. Etkenler bunlar. Fatih abinin dediği gibi Ankara yolunda benim arabayı kendisi kullanıyordu ve ilk denemede 5 viteste 200 km/s civarı bir surattyken stock aracı geçemedik. Fakat ikinci denemede 6. Vitesinde kullandık ve 4-5 boy fark oldu. Chip li aracında 6. Viteside kullanmayı dene bir dahaki sefere farkı göreceksin.
                            Bu stok arac ben miyim
                            Saka bir yana Fatih Hoca nin dedigi gibi
                            Canavarlarin ani anina uymuyor
                            Bazen kopup gidiyoruz

                            Cipli arac kesinlikle kafayi one cikartir
                            Ama Murat Kardesimin dedigi gibi bakimi iyi yapilmali
                            Ve sonrasinda fark 5-6 boya kadar uzuyor
                            Bu tabi stage 1 icin gecerli bir yorumum
                            Volkan - Erhan - Utku canavarlarini bilemem

                            Ama stok aracin ciplinin aynasinda yok olmasi da o kadar kolay degil
                            Diye dusunuyorum

                            Yorum


                            • #29
                              Ynt: Yazılımlı İnsignia & Yazılımsız Flexride'lı İnsignia

                              Orjinal yazı sahibi: Funkyair
                              Orjinal yazı sahibi: xxstormxx
                              Ersincim hangi viteste başladınız rollinge, hava filtreni en son ne zaman temizledin,chipin faydasını üst devirlerde daha çok görürsün en fazla kaç devir gördün. Etkenler bunlar. Fatih abinin dediği gibi Ankara yolunda benim arabayı kendisi kullanıyordu ve ilk denemede 5 viteste 200 km/s civarı bir surattyken stock aracı geçemedik. Fakat ikinci denemede 6. Vitesinde kullandık ve 4-5 boy fark oldu. Chip li aracında 6. Viteside kullanmayı dene bir dahaki sefere farkı göreceksin.
                              Bu stok arac ben miyim
                              Saka bir yana Fatih Hoca nin dedigi gibi
                              Canavarlarin ani anina uymuyor
                              Bazen kopup gidiyoruz

                              Cipli arac kesinlikle kafayi one cikartir
                              Ama Murat Kardesimin dedigi gibi bakimi iyi yapilmali
                              Ve sonrasinda fark 5-6 boya kadar uzuyor
                              Bu tabi stage 1 icin gecerli bir yorumum
                              Volkan - Erhan - Utku canavarlarini bilemem

                              Ama stok aracin ciplinin aynasinda yok olmasi da o kadar kolay degil
                              Diye dusunuyorum
                              +1

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X