Evet uzun bir aradan sonra oldukça kafa dengi bir eleman ile Yalova - Bursa arasında keyifli bir yolculuk geçirdim.
Öncelikle canavarın pabuçları yine Bridgestone oldu
Bu ilk ciddi tecrübe edişim yani
Bir de canavar garip şekilde biraz daha obur bugünlerde
Özellikle ilk çalıştırmalarda aşırı çiğ gaz atıyor.
Ben de güne Mudanya-Yenikapı feribotu ile sakin bir İstanbul turu ile başladım 9.2 lt ile akşamüstü feribotuna bindim.
Dönüşte sakin bir şekilde dönmeyi planlarken F10 kasa 520d ki elemanların çılgın makasları ki Hasan'ı anımsattı
ekonomi denemesini yakan yaptı.
Ben de süpürgelik çıkışında arkadaşların peşine takıldım.
Makasa inanılmaz giren BMW nedense virajlarda benden yavaştı
Ama 90-100 gibi yokuş yukarı asıldığımızda ki ben 3.viteste yakalanıyorum
8 vitesi karşısında pek şansım kalmıyordu.
Youtube dan bir daha baktım alet 3.vitesi 90 gibi bitiriyor
4.Vites 120
5.Vites 160
Allah 8 tane can vermiş maşallah.
Neyse virajlarda ben yakalıyorum düz çıkarken o hafif burun çıkarıyor
kamyonları falan temizledikten sonra süpürgelik çıkışı bitti inişe geçtik.
Konbine 3lü S virajın ikincisinde dışarından 3 viteste geçtim bunu
Son çıkış virajında hiç şansı kalmadı zaten
Bu arada yeni pabuçlar ile oldukça rahattı canavar.
4-5 derken Orhangaziye 230 ile süzülüyorum bekliyeyim dedim
Bu yanımdan geçti
yapıştım arkasına 170 gibi 4.viteste direkt sağından geçecem ama Kamyonlar sakatlık olmasın diye bııraktım
Eleman zaten yol verdi .
Orhangazi ışıklarında baktım arkadaşlar şaklabanlık yapıyor
Dedim şehir çıkışı yakalayayım bunu
Doldura doldura giderek yakaladım ama olası radar riski nedeni ile birbirimiz uyararak yavaşladık .
Gemlik inerken o inde ben arkada virajlara yaklaşıyoruz ve BMW nin arkası sürekli oynuyor (Belki de aracaait lastik problemi var)
ve ikinci virajda dıştan geçerek oldukça yüksek hızda sağdaki kamyonu da makasladık ve elektronik sistem ve lasitklerin yardımı ile hayatımın en hızlı kaymasını oldukça kontrollü şekilde atlattım.
Baktım elemanlardan eser yok
Düzlükte iyice uzadım Gemlikte yine bekledim.
Gemlik çıkışı bunlar yine şaklabanlık yapıyor yokuş yukarı arkalarındayım ama
dişli oranlarımız daha iyi iyi ayarlansa biraz daha uzun 1 ve 2 bana yeter
boylece 3.vitese daha güçlü girebiliriz düşüncesindeyim.
Çünkü BMW 8 vitesi başlangıç hızı ne olursa olsun takır takır 160 kadar çalışıyor .
Ama tabi ki son 2 apeksli viraj da şovumuzu yine yapıyoruz ve dersimizi veriyoruz.
Ondan sonra kuralları ben belirliyorum.
120 gibi hızlandığımızda ben 3 de o 5 olsa gerek pek şansı kalmıyor.(Düzlükte)
Bursa öncesi son yokuşlarda ben 4 de 170 asıldığımda o 6 olsa gerek yine ona pek şans tanımıyorum (Yokuş yukarı)
Malum Bursa yağmuru elemanlar ile tanışmamızı engelledi ama plakası bende saklı yakalarsam bizim Çakallar ile de tanıştıracağım.
Bu arada ortalamam 10.7 çıkmış o ayrı
Aynı ağırlıklarda bizden daha güçlü çok daha torklu olağanüstü şanzımana sahip 3 kat pahallı bir üstat ile böylesine takılıyorsam
Turboya laf yok (TLY)
Kalın sağlıcakla
Öncelikle canavarın pabuçları yine Bridgestone oldu
Bu ilk ciddi tecrübe edişim yani
Bir de canavar garip şekilde biraz daha obur bugünlerde
Özellikle ilk çalıştırmalarda aşırı çiğ gaz atıyor.
Ben de güne Mudanya-Yenikapı feribotu ile sakin bir İstanbul turu ile başladım 9.2 lt ile akşamüstü feribotuna bindim.
Dönüşte sakin bir şekilde dönmeyi planlarken F10 kasa 520d ki elemanların çılgın makasları ki Hasan'ı anımsattı
ekonomi denemesini yakan yaptı.
Ben de süpürgelik çıkışında arkadaşların peşine takıldım.
Makasa inanılmaz giren BMW nedense virajlarda benden yavaştı
Ama 90-100 gibi yokuş yukarı asıldığımızda ki ben 3.viteste yakalanıyorum
8 vitesi karşısında pek şansım kalmıyordu.
Youtube dan bir daha baktım alet 3.vitesi 90 gibi bitiriyor
4.Vites 120
5.Vites 160
Allah 8 tane can vermiş maşallah.
Neyse virajlarda ben yakalıyorum düz çıkarken o hafif burun çıkarıyor
kamyonları falan temizledikten sonra süpürgelik çıkışı bitti inişe geçtik.
Konbine 3lü S virajın ikincisinde dışarından 3 viteste geçtim bunu
Son çıkış virajında hiç şansı kalmadı zaten
Bu arada yeni pabuçlar ile oldukça rahattı canavar.
4-5 derken Orhangaziye 230 ile süzülüyorum bekliyeyim dedim
Bu yanımdan geçti
yapıştım arkasına 170 gibi 4.viteste direkt sağından geçecem ama Kamyonlar sakatlık olmasın diye bııraktım
Eleman zaten yol verdi .
Orhangazi ışıklarında baktım arkadaşlar şaklabanlık yapıyor
Dedim şehir çıkışı yakalayayım bunu
Doldura doldura giderek yakaladım ama olası radar riski nedeni ile birbirimiz uyararak yavaşladık .
Gemlik inerken o inde ben arkada virajlara yaklaşıyoruz ve BMW nin arkası sürekli oynuyor (Belki de aracaait lastik problemi var)
ve ikinci virajda dıştan geçerek oldukça yüksek hızda sağdaki kamyonu da makasladık ve elektronik sistem ve lasitklerin yardımı ile hayatımın en hızlı kaymasını oldukça kontrollü şekilde atlattım.
Baktım elemanlardan eser yok
Düzlükte iyice uzadım Gemlikte yine bekledim.
Gemlik çıkışı bunlar yine şaklabanlık yapıyor yokuş yukarı arkalarındayım ama
dişli oranlarımız daha iyi iyi ayarlansa biraz daha uzun 1 ve 2 bana yeter
boylece 3.vitese daha güçlü girebiliriz düşüncesindeyim.
Çünkü BMW 8 vitesi başlangıç hızı ne olursa olsun takır takır 160 kadar çalışıyor .
Ama tabi ki son 2 apeksli viraj da şovumuzu yine yapıyoruz ve dersimizi veriyoruz.
Ondan sonra kuralları ben belirliyorum.
120 gibi hızlandığımızda ben 3 de o 5 olsa gerek pek şansı kalmıyor.(Düzlükte)
Bursa öncesi son yokuşlarda ben 4 de 170 asıldığımda o 6 olsa gerek yine ona pek şans tanımıyorum (Yokuş yukarı)
Malum Bursa yağmuru elemanlar ile tanışmamızı engelledi ama plakası bende saklı yakalarsam bizim Çakallar ile de tanıştıracağım.
Bu arada ortalamam 10.7 çıkmış o ayrı
Aynı ağırlıklarda bizden daha güçlü çok daha torklu olağanüstü şanzımana sahip 3 kat pahallı bir üstat ile böylesine takılıyorsam
Turboya laf yok (TLY)
Kalın sağlıcakla
Yorum