Abant gezısınden sonra bır kez daha anladım kı ne kadar sanslıyız bizler
Sahane bir otomobilimiz var ve hepimize inanılmaz keyif veriyor.
Artık daha secçici olarak yollardaki anılarımı paylaşıyorum.
Çünkü otomobilin performansı sahane.
Ve bugün yaşadıgım büyük balıklar ile yaptığım küçük bir hikayeyi paylaşmak istedim.
Güne çok yoğun başlayıp
ofisi erkenden terk edip
hadımköy civarındaki ziyaretlerimi tamamlayıp dönme hedefi ile başladım.
Herşey harika gidiyordu ki taki Tem otoyolundaki kazanın kaosuna bulaşıncaya kadar
gişe geçişi yandan yırtık tellerden yanyola kaçarak çözüm aramak da fayda etmedi ve E-5 dönme çabaları içindeyken
otoyol polis garajına giren Turbo İnsignia yı görünce hassss ... oldum
İlk defa görüyordum ve artık arkadaşların elinden kaçmak için çip farz olur derken
E-5 de bizi yormadı işleri halledip toplamda 1 saat rotar ile dönüş yolculuğuna başladım.
Hadımköy gişelerden geçerken bluetoothdan iş görüşmemi yaparken (bu yazıda gizli reklam uygulamsı vardır
önde ilerleryen 3 beyaz köpekbalığı ister istemez dikkatimi çekti bir panarema 4S ve iki E coupe birisi E 350 CGI ki ilk defa görüyorum diğerinde birşey yazmıyordu. iş görüşmesi devam ederken ben de arkadaşları takip ediyorum tabi ki. Pors haklı olarak zıpladı 150 temposunda bir iki makas ile 200 ler gibi uzarken logosuz merso azıtıp işi emniyet şeridinden yok oldu ben de iş görüşmesini bitirp 350 CGI arkasına yapıstım. 5 vitese atanın kasıgı kırılsın 4.vitesin sonlarında takılıyoruz .Yavaslayan trafikte porsu yakalıdk ve eleman baktı bizim gibi deliler ile ugrasmak ıstemıyor orta serıte ındı bız de 120 gibi asıldık kı ben 3 teyım ve 200 lere kadar E 350 tamponda gidiyorum. baktık sagda logosuz arkadas bizi bekliyor. Avcılar cıkısna nasıl geldık anlamdım yokus asagı hepberaber asılıyoruz ama E 350 biraz bileksiz cıktı ben de kara sovelyenin dizginlerini saldım 5 leyip yokus asagı gitmemize de guvenerek 230 gibi sagladım. Sonrasında bataklık trafiğine saplanmamak için biraz kastık ve logosuz arkadasın tamponundayım. Tahminin E 200 CGI idi cunku dar makaslarda 100 - 200 arası hızlanmalarda cok rahat burun cıkarıyordum ve sonunda egsozlardımızı gösterdık kendısıne ama delıren merso emniyer seriti falan dinlemeden gazlayınca kendisini layık rakipler ile Fiat Fiorinoyla bıraktım . Bir kez daha dusununce cok sanslıyz arkadaslar hepimize keyifli surusler. Bu arada yazı formatı için kusuraa bakmayın I phone sagolsun
Sahane bir otomobilimiz var ve hepimize inanılmaz keyif veriyor.
Artık daha secçici olarak yollardaki anılarımı paylaşıyorum.
Çünkü otomobilin performansı sahane.
Ve bugün yaşadıgım büyük balıklar ile yaptığım küçük bir hikayeyi paylaşmak istedim.
Güne çok yoğun başlayıp
ofisi erkenden terk edip
hadımköy civarındaki ziyaretlerimi tamamlayıp dönme hedefi ile başladım.
Herşey harika gidiyordu ki taki Tem otoyolundaki kazanın kaosuna bulaşıncaya kadar
gişe geçişi yandan yırtık tellerden yanyola kaçarak çözüm aramak da fayda etmedi ve E-5 dönme çabaları içindeyken
otoyol polis garajına giren Turbo İnsignia yı görünce hassss ... oldum
İlk defa görüyordum ve artık arkadaşların elinden kaçmak için çip farz olur derken
E-5 de bizi yormadı işleri halledip toplamda 1 saat rotar ile dönüş yolculuğuna başladım.
Hadımköy gişelerden geçerken bluetoothdan iş görüşmemi yaparken (bu yazıda gizli reklam uygulamsı vardır
önde ilerleryen 3 beyaz köpekbalığı ister istemez dikkatimi çekti bir panarema 4S ve iki E coupe birisi E 350 CGI ki ilk defa görüyorum diğerinde birşey yazmıyordu. iş görüşmesi devam ederken ben de arkadaşları takip ediyorum tabi ki. Pors haklı olarak zıpladı 150 temposunda bir iki makas ile 200 ler gibi uzarken logosuz merso azıtıp işi emniyet şeridinden yok oldu ben de iş görüşmesini bitirp 350 CGI arkasına yapıstım. 5 vitese atanın kasıgı kırılsın 4.vitesin sonlarında takılıyoruz .Yavaslayan trafikte porsu yakalıdk ve eleman baktı bizim gibi deliler ile ugrasmak ıstemıyor orta serıte ındı bız de 120 gibi asıldık kı ben 3 teyım ve 200 lere kadar E 350 tamponda gidiyorum. baktık sagda logosuz arkadas bizi bekliyor. Avcılar cıkısna nasıl geldık anlamdım yokus asagı hepberaber asılıyoruz ama E 350 biraz bileksiz cıktı ben de kara sovelyenin dizginlerini saldım 5 leyip yokus asagı gitmemize de guvenerek 230 gibi sagladım. Sonrasında bataklık trafiğine saplanmamak için biraz kastık ve logosuz arkadasın tamponundayım. Tahminin E 200 CGI idi cunku dar makaslarda 100 - 200 arası hızlanmalarda cok rahat burun cıkarıyordum ve sonunda egsozlardımızı gösterdık kendısıne ama delıren merso emniyer seriti falan dinlemeden gazlayınca kendisini layık rakipler ile Fiat Fiorinoyla bıraktım . Bir kez daha dusununce cok sanslıyz arkadaslar hepimize keyifli surusler. Bu arada yazı formatı için kusuraa bakmayın I phone sagolsun
Yorum