Canavar ile Ankara sortimizden sonra rutin hayatimiza donduk
Malum trafikte gereksiz agresiflikler ile birkac dakika kazanma yolundaki stres...
Neyse ki is nedeni ile her zaman ki route adapazarina sabah zipladim
Cayirova cikisina kadar 150 temposu ile soldan soldan takildik
Yol acilinca 180 ile takilip gelen giden beklemeye basladik
En sonunda hereke civarinda bir BMW 320i ve E 250 CDI coupe yakaldik
150 temposunda yavas trafigi sag sol ile astik
Izmit duzlugunde BMW ye biraz sabir gosterdik ama olacak gibi degil
Baktik E 250 uzuyor , dip gazda BMW ye 210 kadar avans verdik
5.vitesin tum gucunu ortaya koyup sagindan uzadik
Sunu soyoeyebilirim ki o hizlarda BMW nin Pek sansi yok ( her zaman ki bilek faktorunu unutmamak lazim )
Gelelim 250 CDI ya
Arac 204 hp ve 500 nm tek dezavantaji 5 vites otomatik ve tabi ki direksiyondaki kabiz
BMW den uzayip mercoya yaklasirken saka gibi kadran 250 civarina gelmis
Bacaklarimiz mi aciliyor yoksa PO 95 mi gosterge hatasi mi bilemiyorum
Ama e 250 tamponundayiz eee o saatten sonra geri adim atmak olmaz
Sol seriti beklemek hic olmaz saga cikardik burnumuzu
Bir kafa gecince merco birakti tempoyu
One zipladik ve beklemye basladik
Izmit cikisi sonrasi merco yokus yukari yavas trafigi sagladi
Biz de pesinden yokus yukari takip ettik
4 vites 4000 devirlerde 120kmh civari pek sansimiz yok
Eleman tren gibi gidiyor
Is ciddi ve tunellerde daha devirli olarak takipteyiz
Arkadas da 2. Tunel cikisi asiliyor
Hava yagisli ve yanlis gormediysem arkasi biraz oynuyor
Ben aradaki farkta 4.vitesi doldurup yapisiyorum
Ve yokus tirmaniyoruz
Bu sefer 4. Vitesi bitiriyorum ve yine sagdayim ama gecmek zor
Yokus bitimi mersonun arkasinda llk virajda arkadas sacma fremler yaptigi icin
Yanindan uzayip gidiyorum
Kartepe cikisi sonrasi arkama yapisiyor kamyon abiler yol verince
4. Viteste dipliyorum arkadas rahat geliyor arkamdan
200 kmh civari 5 leyip sag viraji alirken bakiyoruz eleman yine yok
Araya bir kac otobus cart curt alinca 150 kmh ile nefes aliyoruz
Az sonra bizim ki tahmini 200 ile geciyor ve duzlukler geliyor
Boyumuzun olcusunu almak icin gene gazliyoruz
Arkadas duzluk fatihi oldugu icin asiliyor ama biz de 5. Viteste yaklasiyoruz
Sanki 230 larda merso 5. Vitese geciyor ve buradaki ufak avantaj ile yine sagdan kafa cikartip gecip
Onune zipliyoruz sonra 6.vites sansimiza asagi egim devam ediyor ve merso birakmis
O an biraz ip gucuyle ne keyif alirdik diyoor insan ve
Volkan i bir kez daha kiskaniyoruz
Ama buna da raziyiz ))
180 hp + bilek
Her yolculugu maceraya ceviriyor
Slms
Malum trafikte gereksiz agresiflikler ile birkac dakika kazanma yolundaki stres...
Neyse ki is nedeni ile her zaman ki route adapazarina sabah zipladim
Cayirova cikisina kadar 150 temposu ile soldan soldan takildik
Yol acilinca 180 ile takilip gelen giden beklemeye basladik
En sonunda hereke civarinda bir BMW 320i ve E 250 CDI coupe yakaldik
150 temposunda yavas trafigi sag sol ile astik
Izmit duzlugunde BMW ye biraz sabir gosterdik ama olacak gibi degil
Baktik E 250 uzuyor , dip gazda BMW ye 210 kadar avans verdik
5.vitesin tum gucunu ortaya koyup sagindan uzadik
Sunu soyoeyebilirim ki o hizlarda BMW nin Pek sansi yok ( her zaman ki bilek faktorunu unutmamak lazim )
Gelelim 250 CDI ya
Arac 204 hp ve 500 nm tek dezavantaji 5 vites otomatik ve tabi ki direksiyondaki kabiz
BMW den uzayip mercoya yaklasirken saka gibi kadran 250 civarina gelmis
Bacaklarimiz mi aciliyor yoksa PO 95 mi gosterge hatasi mi bilemiyorum
Ama e 250 tamponundayiz eee o saatten sonra geri adim atmak olmaz
Sol seriti beklemek hic olmaz saga cikardik burnumuzu
Bir kafa gecince merco birakti tempoyu
One zipladik ve beklemye basladik
Izmit cikisi sonrasi merco yokus yukari yavas trafigi sagladi
Biz de pesinden yokus yukari takip ettik
4 vites 4000 devirlerde 120kmh civari pek sansimiz yok
Eleman tren gibi gidiyor
Is ciddi ve tunellerde daha devirli olarak takipteyiz
Arkadas da 2. Tunel cikisi asiliyor
Hava yagisli ve yanlis gormediysem arkasi biraz oynuyor
Ben aradaki farkta 4.vitesi doldurup yapisiyorum
Ve yokus tirmaniyoruz
Bu sefer 4. Vitesi bitiriyorum ve yine sagdayim ama gecmek zor
Yokus bitimi mersonun arkasinda llk virajda arkadas sacma fremler yaptigi icin
Yanindan uzayip gidiyorum
Kartepe cikisi sonrasi arkama yapisiyor kamyon abiler yol verince
4. Viteste dipliyorum arkadas rahat geliyor arkamdan
200 kmh civari 5 leyip sag viraji alirken bakiyoruz eleman yine yok
Araya bir kac otobus cart curt alinca 150 kmh ile nefes aliyoruz
Az sonra bizim ki tahmini 200 ile geciyor ve duzlukler geliyor
Boyumuzun olcusunu almak icin gene gazliyoruz
Arkadas duzluk fatihi oldugu icin asiliyor ama biz de 5. Viteste yaklasiyoruz
Sanki 230 larda merso 5. Vitese geciyor ve buradaki ufak avantaj ile yine sagdan kafa cikartip gecip
Onune zipliyoruz sonra 6.vites sansimiza asagi egim devam ediyor ve merso birakmis
O an biraz ip gucuyle ne keyif alirdik diyoor insan ve
Volkan i bir kez daha kiskaniyoruz
Ama buna da raziyiz ))
180 hp + bilek
Her yolculugu maceraya ceviriyor
Slms
Yorum