Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Turboya laf yok

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #31
    Ynt: Turboya laf yok

    benim sadece 320 d lere hıncım vardı insignia sahibi olduğum süre boyunca gördüiğüm tüm 320d leri tahrik ettim ama kimse zıplamadı eski astra h den kalan bi kuyruk acım vardıda
    F30 Sport+

    Yorum


    • #32
      Ynt: Turboya laf yok

      Orjinal yazı sahibi: Sufy
      745 Lİ zamanında bolu dağında bayan kullanıyordu.. bende Vectra GT 93 150 hp ile kovaladım.. viraja giriş zayıf arabada banada denk geldi düzde iyi gidiyor.. bolu dağında virajlarda kaya kaya gitti zor toparladı.. bayan hata yaptı diye düşünmüştüm.. arkadan itişli araba viraja zorlanarak girer hız düşürüp yükseltmesi lazım diye biliyorum. önden çekişliler daha rahat giriy
      [/quote]

      Direkt arkadan itişli araba virajlarda kötüdür demek yanlış olur, etkileyen birçok parametre var, (yürüyen aksam, aks mesafeleri, ağırlık merkezi vs.) hatta ani hızlanmalarda aracın ağırlığı arka tekerlere bindiği için arkadan çekerin avantajı var, ama tabi motordan gelen güç de arkaya şaftdan aktarılırken güç kaybı oluyor önden çekere göre, yani tam bir üstünlük pek yok. Ama bmw arkadan çekeriyle yıllardır liderlerden denilebilir, mesela premium orta sınıfta gördüğümüz araçların top versiyonları arasında BMW E92 M3 arkadan çeker olmasına rağmen birçok tur zamanında 4 çeker Audi RS5 den iyi, yine arkadan çeker Mercedes C63 AMG yüksek gücüne rağmen tur zamanlarında ikisindende yavaş, bu kıyas alt versyonlardada benzer ama düşük güçler olduğundan biraz perdeleniyor, ama dediğiniz gibi kullananlar arabaların karekterini tam anlamııyla pozitif veya negatif yönde etkileyebiliyorlar bazen .
      -Insignia 2.0 CDTı 130 hp Edition-Elegance Active Select'11
      -Chevrolet Captiva 2.0 150 hp Diesel High AT'08
      -Honda ST1300 Pan-European Motorbike'06

      Yorum


      • #33
        Ynt: Turboya laf yok

        Arkadan itişli araçların sürüş zevki doruklarda.. ama virajlarda önden çekerler gibi rahat giremiyor virajlara ..
        2015 Honda  CRV  1.6 160 hp Akıllı 4x4 9 ileri zf şanzıman .. vs vs  (görmemişin... :P )

        Görelim Mevlam neyler .. Neylerse güzel eyler
        [center]

        Yorum


        • #34
          Ynt: Turboya laf yok

          İşte zaten sürüş zevki veren şey aynı zamanda virajlarda da avantaj sağlıyor, mesela önden çeker bir araçla virajda kafadan kaymaya başlarsanız (understeer olarak geçer) tek yapabileceğiniz şey yavaşlamayı ummak, öte yandan arkadan çekerde ön tekerleklerin kontrolü tamamen sürücüde olduğundan bu durumdan aracı gereken gaz tepkileriyle tekrar ideal çizgiye döndürebilir, tabi bu profesyonel sürücüler için geçerli.
          -Insignia 2.0 CDTı 130 hp Edition-Elegance Active Select'11
          -Chevrolet Captiva 2.0 150 hp Diesel High AT'08
          -Honda ST1300 Pan-European Motorbike'06

          Yorum


          • #35
            Ynt: Turboya laf yok

            Orjinal yazı sahibi: Sufy
            Arkadan itişli araçların sürüş zevki doruklarda.. ama virajlarda önden çekerler gibi rahat giremiyor virajlara ..
            iyi şöförse arkadan itişli araçla da girer, hem de ters girer o viraja ihihi
            Aşk çok yakar dediler usta tüp mü taktırsak?

            Yorum


            • #36
              Ynt: Turboya laf yok

              sözlerinize katılıyorum özkan bey bende e 320 de var ıslak yolda ve aracınız güçlüyse arkadan kaymaları çok yaşarsınız bunun hariçinde önden çekişli araçlarda hem çekişin hemde yönlendirme ön tekere bindiginden önden çekişli araçlar arkadan çekişlilere göre dez avantaşlıdır 300 bg den yukarı araçlarda önden çekişli olarak üretilmezler benim araç çhipli 234 bg rampa yukarı viraj içinde gaza oturursam kafadan kayarak viraj dışına atıyor aracımı e320 de bu arkanın viraj dışına çıkması olarak gerçekleşiyor bir iki kontrayla hafif bir driftle virajdan çıkabiliyorum


              1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

              Yorum


              • #37
                Ynt: Turboya laf yok

                Orjinal yazı sahibi: DoCToR_F3ROoO
                Bir sonraki duzlukte (Boluya yaklasiyiruz hafif asagi iniyoruz)
                Ben 240 ile acayip rahat takip ediyorum
                Sonraki virajda 745 yol verdi ve arkamdan viraja girdi
                Bu sefer benim cizgimden donmeye calisti temposunu
                Koruyamadi bir sonraki duzlukte orta serit sonuna kadar dayadik
                Kadran 260 bir kere degdi duzlukte bitti aynada da BMW yoktu

                Düzlükte Insignia 1.6T yle 260 km/s ye çıkıp, tüm gücüyle giden bir BMW 745li (4.4 V8 333PS) mi geçtiniz? blink
                Youtube ba insignia 0-262 diye aratırmısınız, nasıl yapıldığının videosu mevcut.

                Yorum


                • #38
                  Ynt: Turboya laf yok

                  Orjinal yazı sahibi: DoCToR_F3ROoO
                  Egzozdan parça atıyorsa zaten muhtemelen bakımsız bir arabadır ya da dediğiniz gibi içindekiler isyan etmiş olabilir :P
                  'sonuna kadar dayadık,aynada kayboldu' falan deyince şaşırdım , seri kullanan biriyle normal bir 745li yi istanbul yakınlarında trafik yoğunlaşana kadar görmemeniz gerekir

                  Orjinal yazı sahibi: Funkyair
                  Orjinal yazı sahibi: DoCToR_F3ROoO
                  Bir sonraki duzlukte (Boluya yaklasiyiruz hafif asagi iniyoruz)
                  Ben 240 ile acayip rahat takip ediyorum
                  Sonraki virajda 745 yol verdi ve arkamdan viraja girdi
                  Bu sefer benim cizgimden donmeye calisti temposunu
                  Koruyamadi bir sonraki duzlukte orta serit sonuna kadar dayadik
                  Kadran 260 bir kere degdi duzlukte bitti aynada da BMW yoktu

                  Düzlükte Insignia 1.6T yle 260 km/s ye çıkıp, tüm gücüyle giden bir BMW 745li (4.4 V8 333PS) mi geçtiniz? blink
                  Bir onceki duzlukte takip ederken 745 oldukca kastigini eksozundan
                  Attigi parcalarin on tamponumdan cikardigi sesleri duydum

                  Virajalardaki BMW deki kazmanin yaptigi inanilmaz hatalar icerdekileri tirstirmis olabilir
                  Son duzlukte 220 lerde birakmis gibiydiler
                  Nitekim ayni araci tunel sonrasi yine gectigimde durumda degisiklik yoktu

                  Tabi ki 745 duzlukte gecmek imkansiz ama yokus asagi ve bilek ile cok keyif aliyorsun
                  Kesinlikle 745 cok iyi durumda degildi
                  Direksiyondaki ise tam kazma idi
                  Fakat virajlarda halen basabas donermisiz gibi geliyor
                  Duzluklerde ozellikle istanbul yonunde
                  Gozden kaybetmiyecegime eminim

                  Yorum


                  • #39
                    Ynt: Turboya laf yok



                    A8 3.0 TDI da az buz bir araç değilmiş bu arada?

                    A8 LWB 3.0 TDI quattro 250 hp tiptronic


                    Motor hacmi (cm3):2967
                    Silindir adedi:6
                    Şanzıman: 8 ileri tiptronic
                    Azami Güç (hp/dd): 250 / 4000 - 4500
                    Azami tork (nm/dd): 550 / 1500 - 3000
                    Azami Hız (km/sa): 250
                    0-100 km/sa (sn): 6,2
                    Şehir içi yakıt tüketimi (1/100 km): 8,0
                    Şehir dışı yakıt tüketimi (1/100 km): 5,8
                    Ortalama yakıt tüketimi (1/100 km): 6,6
                    Şehir içi CO2 emisyon hacmi (g/km): 211
                    Şehir dışı CO2 emisyon hacmi (g/km): 153
                    Ortalama CO2 emisyon hacmi (g/km): 176
                    Yakıt deposu hacmi (lt): 90
                    Boş ağırlık (kg): 1965
                    Bagaj hacmi / Azami bagaj hacmi (lt): 510
                    Eu emisyon : EU5


                    Kesinlikle cok saglam bir arac bir se fiyatini yazarsak tam olacak ))
                    Asilsalar cok keyifli olacakti maalesef bi baska sefere
                    [/quote]

                    Yorum


                    • #40
                      Ynt: Turboya laf yok

                      Orjinal yazı sahibi: Nuclearcodes
                      Orjinal yazı sahibi: DoCToR_F3ROoO
                      Bir sonraki duzlukte (Boluya yaklasiyiruz hafif asagi iniyoruz)
                      Ben 240 ile acayip rahat takip ediyorum
                      Sonraki virajda 745 yol verdi ve arkamdan viraja girdi
                      Bu sefer benim cizgimden donmeye calisti temposunu
                      Koruyamadi bir sonraki duzlukte orta serit sonuna kadar dayadik
                      Kadran 260 bir kere degdi duzlukte bitti aynada da BMW yoktu

                      Düzlükte Insignia 1.6T yle 260 km/s ye çıkıp, tüm gücüyle giden bir BMW 745li (4.4 V8 333PS) mi geçtiniz? blink
                      Youtube ba insignia 0-262 diye aratırmısınız, nasıl yapıldığının videosu mevcut.
                      O video tam bir fenomen
                      Saibeler de yok degil
                      En azindan benim ki boyle gitmiyor ))

                      Yorum


                      • #41
                        Ynt: Turboya laf yok

                        Arkadan cekis hep avantajlidir
                        Ama guc artikca
                        Bilegin de guclenmesi gerek derim

                        320d cok saglam gidiyor kapisma imkani olmadi ama
                        arkadasin cabriosunda oldukca tatminkar test ettim
                        Bakalim ilk kim kapisacak

                        Yorum


                        • #42
                          Ynt: Turboya laf yok

                          arkadaşım o seyrettiğin video sahte benim aracım stocken 244 den yukarı çıkamamıştım düz yolda . kaldiki hiçbir insignia düz yolda 260 yapamaz rampa aşağı olmadıkça . benim araç bile düzde 257 den fazla yapmadı belki hız kesici vardır onuda bilmiyorum


                          1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

                          Yorum


                          • #43
                            Ynt: Turboya laf yok

                            Bence sen çıkamamışsın




                            2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                            Yorum


                            • #44
                              Ynt: Turboya laf yok

                              Orjinal yazı sahibi: volkan
                              arkadaşım o seyrettiğin video sahte benim aracım stocken 244 den yukarı çıkamamıştım düz yolda . kaldiki hiçbir insignia düz yolda 260 yapamaz rampa aşağı olmadıkça . benim araç bile düzde 257 den fazla yapmadı belki hız kesici vardır onuda bilmiyorum
                              Eğer aracınızın gerçek yol performansını merak ediyorsanız bence en ideali 'driftbox' ya da 'pbox' gibi profesyonel performans ölçerlerden almanız bu şekilde gerçek değerleriyle ara hızlanmalar, son hızlar, bunların % kaç eğimde vs. yapıldıkları, en temiz şekilde kaydedilir zaten oto dergileride bu aletlerden kullanıyorlar, cep telefonlarındaki veya kişisel navigasyon cihazlarındaki ölçüm de kadran kadar olmasa da hatalı. Bütün markalarda hız göstergesi hatası hız arttıkça daha da artar ve malesef ben fabrika verisi 172 km/s olan astra h 1.3 cdti ın 220 yaptığını gördükten sonra opel den biraz soğudum, belki modele özeldir bilmiyourm. Yalnız tek kötü şey bu driftbox denen cihazın fiyatının 1000-1500 TL aralığında olması
                              -Insignia 2.0 CDTı 130 hp Edition-Elegance Active Select'11
                              -Chevrolet Captiva 2.0 150 hp Diesel High AT'08
                              -Honda ST1300 Pan-European Motorbike'06

                              Yorum


                              • #45
                                Ynt: Turboya laf yok

                                malesef ben fabrika verisi 172 km/s olan astra h 1.3 cdti ın 220 yaptığını gördükten sonra opel den biraz soğudum, belki modele özeldir bilmiyourm.

                                fabrika verilerinin çogu uyduruk vw caddy var 166 yazıyor max hız faalesef biz 200 yapmıştık şimdi VW den demi soguyalım )
                                örnekleri çogaltabilirim fORD,BMW ,MERCEDES, PEJO vs vs vs

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X