Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Turboya laf yok

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: Turboya laf yok

    Bir sonraki duzlukte (Boluya yaklasiyiruz hafif asagi iniyoruz)
    Ben 240 ile acayip rahat takip ediyorum
    Sonraki virajda 745 yol verdi ve arkamdan viraja girdi
    Bu sefer benim cizgimden donmeye calisti temposunu
    Koruyamadi bir sonraki duzlukte orta serit sonuna kadar dayadik
    Kadran 260 bir kere degdi duzlukte bitti aynada da BMW yoktu

    Düzlükte Insignia 1.6T yle 260 km/s ye çıkıp, tüm gücüyle giden bir BMW 745li (4.4 V8 333PS) mi geçtiniz? blink
    -Insignia 2.0 CDTı 130 hp Edition-Elegance Active Select'11
    -Chevrolet Captiva 2.0 150 hp Diesel High AT'08
    -Honda ST1300 Pan-European Motorbike'06

    Yorum


    • #17
      Ynt: Turboya laf yok

      Çok ayıp etmişsiniz yoldakilere

      İLK AŞKIM 2009 Opel Insignia EDITION ELEGANCE 1.6
      17'' Michelin Primacy HP Safir Siyah(Satıldı) / SEAT LEON 1.4 125 HP TSİ STYLE+COPA  KIRMIZI
      35GB5825  A Rh+

      Yorum


      • #18
        Ynt: Turboya laf yok

        SuPer otomobilimiz ile insan aska geliyor
        Sizlerin de maceralarinizi beklerim dostlar

        Bu yakit olayindaki durum icin var mi yorumunuz
        Sanki forum icinde bir arkadas da farkli marka yakit ile
        ayni tempolarda degisik tuketim degerlerine ulastigini yazmisti
        Hos bu durum istasyona da bagli ama
        Saglam PO istasyonlarina bir iki defa daha ugrayip bilgilendiririm
        Kazasiz belasiz gunler herkese

        Yorum


        • #19
          Ynt: Turboya laf yok

          Orjinal yazı sahibi: Hasan
          Sindiremeyen çamur atıyor işte. 1.6 turbonun dengi C180 dir C200 diyorsa 2.0 turbomuz var ona gelsin. Sanki Merso 184 hp yi cebinden mi çıkarıyor sende de kompresör var ne laf atıyorsun
          +1500 hasetlerinden çatlıyorlar süpersin HASAN clapclap bizim orda buna kuyruk acısı derler... haha
          Aşk çok yakar dediler usta tüp mü taktırsak?

          Yorum


          • #20
            Ynt: Turboya laf yok

            Orjinal yazı sahibi: cekY
            Yolda kapışmıyor olabilirler ama İnsignia'yıda hiç birşeye benzetemiyorlar nedense.Başka bir forumdaki İnsignia yorumlarını paylaşmamın umarım bir sakıncası yoktur..

            C200 kompressor var bizde bi tane. Değil 2011 insignia 2030 modeli bile gelse yalan olur.
            Arabada 195 / 65 /15 lastik var. Yine de manyak gibi viraj alıyor 190 küsür hp

            Birde insignianın 1,6 motör 160 hp muhabbeti vardır ki honda 15 sene önce 1,6 atmosferik motordan 180 küsür hp alıp 9000 devir çevirtiyordu.
            İnsignia hangi mercedes ile hangi alanda yarışıyor pardon? A160 ile performansta mı yarışıyor? Yoksa B180 ile iç hacimde mi?

            C180 kompressor parası verip insignia ya binen adamlar araba 3 yaşına geldiğinde neden bunun piyasası bu kadar düşük diye ağlar dururlar.
            Tum otomobillere saygimiz sonsuz
            Ama bilincsiz arkadaslar ile zaman kaybina tahammulumuz yok
            30.000 euro alinan insignia ile ayni donanim seviyesinde olmayan
            45.000 euro luk c180 basabas gitmek bana yeter de artar

            Yorum


            • #21
              Ynt: Turboya laf yok

              Bende aynı şeyi düşünüyorum.Zira düşünmesem şuan altımda c180 olurdu..İnsignia ile c180 arasında kalmıştık İnsignia'da karar kıldık.Hiçde pişman değilim..

              Yorum


              • #22
                Ynt: Turboya laf yok

                Orjinal yazı sahibi: volkan
                güzel bir anlatım olmuş arkadaşım bendeankara dönüşü son hız denemesinde 257 nin üzerine çıkamadım sabit kaldı o hızda zannedersem hız kesici olduğunu düşünüyorum siz geçtinizmi buhızı
                Yokus asagi ve sansima arkadan ruzgar da olabilir
                Ya da digital gosterge hatasi ama bir an 260 gordum
                Duzluk bitmisti
                Fakat bolu ya yaklasirken turbo cok rahatti

                Yorum


                • #23
                  Ynt: Turboya laf yok

                  Orjinal yazı sahibi: Sufy
                  Orjinal yazı sahibi: mehmet
                  E.G.M. yakında çağrıdan üye listesini isteyip topumuza dayayacak cezaları haberiniz ola .
                  çaktırma yaw . uyandıracaksın milleti
                  Bunlarin hepsi ruya dostlar ruya

                  Yorum


                  • #24
                    Ynt: Turboya laf yok

                    Orjinal yazı sahibi: DoCToR_F3ROoO
                    Bir sonraki duzlukte (Boluya yaklasiyiruz hafif asagi iniyoruz)
                    Ben 240 ile acayip rahat takip ediyorum
                    Sonraki virajda 745 yol verdi ve arkamdan viraja girdi
                    Bu sefer benim cizgimden donmeye calisti temposunu
                    Koruyamadi bir sonraki duzlukte orta serit sonuna kadar dayadik
                    Kadran 260 bir kere degdi duzlukte bitti aynada da BMW yoktu

                    Düzlükte Insignia 1.6T yle 260 km/s ye çıkıp, tüm gücüyle giden bir BMW 745li (4.4 V8 333PS) mi geçtiniz? blink
                    Bir onceki duzlukte takip ederken 745 oldukca kastigini eksozundan
                    Attigi parcalarin on tamponumdan cikardigi sesleri duydum

                    Virajalardaki BMW deki kazmanin yaptigi inanilmaz hatalar icerdekileri tirstirmis olabilir
                    Son duzlukte 220 lerde birakmis gibiydiler
                    Nitekim ayni araci tunel sonrasi yine gectigimde durumda degisiklik yoktu

                    Tabi ki 745 duzlukte gecmek imkansiz ama yokus asagi ve bilek ile cok keyif aliyorsun

                    Yorum


                    • #25
                      Ynt: Turboya laf yok

                      okurken heyecendan sıcakladım valla ne gitmişim üstadım yakında postacıdan mektupların 2 şer 2 şer gelir gecen bolu ankara yolunda 30 km arayla 2 adet radar cezası geldi hemde resimlerini bile cekmişler arabamın inşallah sana gelmez police police
                      Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun...
                      [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]

                      Yorum


                      • #26
                        Ynt: Turboya laf yok

                        Egzozdan parça atıyorsa zaten muhtemelen bakımsız bir arabadır ya da dediğiniz gibi içindekiler isyan etmiş olabilir :P
                        'sonuna kadar dayadık,aynada kayboldu' falan deyince şaşırdım , seri kullanan biriyle normal bir 745li yi istanbul yakınlarında trafik yoğunlaşana kadar görmemeniz gerekir

                        Orjinal yazı sahibi: Funkyair
                        Orjinal yazı sahibi: DoCToR_F3ROoO
                        Bir sonraki duzlukte (Boluya yaklasiyiruz hafif asagi iniyoruz)
                        Ben 240 ile acayip rahat takip ediyorum
                        Sonraki virajda 745 yol verdi ve arkamdan viraja girdi
                        Bu sefer benim cizgimden donmeye calisti temposunu
                        Koruyamadi bir sonraki duzlukte orta serit sonuna kadar dayadik
                        Kadran 260 bir kere degdi duzlukte bitti aynada da BMW yoktu

                        Düzlükte Insignia 1.6T yle 260 km/s ye çıkıp, tüm gücüyle giden bir BMW 745li (4.4 V8 333PS) mi geçtiniz? blink
                        Bir onceki duzlukte takip ederken 745 oldukca kastigini eksozundan
                        Attigi parcalarin on tamponumdan cikardigi sesleri duydum

                        Virajalardaki BMW deki kazmanin yaptigi inanilmaz hatalar icerdekileri tirstirmis olabilir
                        Son duzlukte 220 lerde birakmis gibiydiler
                        Nitekim ayni araci tunel sonrasi yine gectigimde durumda degisiklik yoktu

                        Tabi ki 745 duzlukte gecmek imkansiz ama yokus asagi ve bilek ile cok keyif aliyorsun
                        -Insignia 2.0 CDTı 130 hp Edition-Elegance Active Select'11
                        -Chevrolet Captiva 2.0 150 hp Diesel High AT'08
                        -Honda ST1300 Pan-European Motorbike'06

                        Yorum


                        • #27
                          Ynt: Turboya laf yok

                          Orjinal yazı sahibi: DoCToR_F3ROoO
                          Bir sonraki duzlukte (Boluya yaklasiyiruz hafif asagi iniyoruz)
                          Ben 240 ile acayip rahat takip ediyorum
                          Sonraki virajda 745 yol verdi ve arkamdan viraja girdi
                          Bu sefer benim cizgimden donmeye calisti temposunu
                          Koruyamadi bir sonraki duzlukte orta serit sonuna kadar dayadik
                          Kadran 260 bir kere degdi duzlukte bitti aynada da BMW yoktu

                          Düzlükte Insignia 1.6T yle 260 km/s ye çıkıp, tüm gücüyle giden bir BMW 745li (4.4 V8 333PS) mi geçtiniz? blink
                          A8 3.0 TDI da az buz bir araç değilmiş bu arada?

                          A8 LWB 3.0 TDI quattro 250 hp tiptronic


                          Motor hacmi (cm3):2967
                          Silindir adedi:6
                          Şanzıman: 8 ileri tiptronic
                          Azami Güç (hp/dd): 250 / 4000 - 4500
                          Azami tork (nm/dd): 550 / 1500 - 3000
                          Azami Hız (km/sa): 250
                          0-100 km/sa (sn): 6,2
                          Şehir içi yakıt tüketimi (1/100 km): 8,0
                          Şehir dışı yakıt tüketimi (1/100 km): 5,8
                          Ortalama yakıt tüketimi (1/100 km): 6,6
                          Şehir içi CO2 emisyon hacmi (g/km): 211
                          Şehir dışı CO2 emisyon hacmi (g/km): 153
                          Ortalama CO2 emisyon hacmi (g/km): 176
                          Yakıt deposu hacmi (lt): 90
                          Boş ağırlık (kg): 1965
                          Bagaj hacmi / Azami bagaj hacmi (lt): 510
                          Eu emisyon : EU5


                          F20 116i Sportline Deep Sea Edition

                          Yorum


                          • #28
                            Ynt: Turboya laf yok

                            Orjinal yazı sahibi: Funkyair
                            Orjinal yazı sahibi: DoCToR_F3ROoO
                            Bir sonraki duzlukte (Boluya yaklasiyiruz hafif asagi iniyoruz)
                            Ben 240 ile acayip rahat takip ediyorum
                            Sonraki virajda 745 yol verdi ve arkamdan viraja girdi
                            Bu sefer benim cizgimden donmeye calisti temposunu
                            Koruyamadi bir sonraki duzlukte orta serit sonuna kadar dayadik
                            Kadran 260 bir kere degdi duzlukte bitti aynada da BMW yoktu

                            Düzlükte Insignia 1.6T yle 260 km/s ye çıkıp, tüm gücüyle giden bir BMW 745li (4.4 V8 333PS) mi geçtiniz? blink
                            Bir onceki duzlukte takip ederken 745 oldukca kastigini eksozundan
                            Attigi parcalarin on tamponumdan cikardigi sesleri duydum

                            Virajalardaki BMW deki kazmanin yaptigi inanilmaz hatalar icerdekileri tirstirmis olabilir
                            Son duzlukte 220 lerde birakmis gibiydiler
                            Nitekim ayni araci tunel sonrasi yine gectigimde durumda degisiklik yoktu

                            Tabi ki 745 duzlukte gecmek imkansiz ama yokus asagi ve bilek ile cok keyif aliyorsun
                            745 Lİ zamanında bolu dağında bayan kullanıyordu.. bende Vectra GT 93 150 hp ile kovaladım.. viraja giriş zayıf arabada banada denk geldi düzde iyi gidiyor.. bolu dağında virajlarda kaya kaya gitti zor toparladı.. bayan hata yaptı diye düşünmüştüm.. arkadan itişli araba viraja zorlanarak girer hız düşürüp yükseltmesi lazım diye biliyorum. önden çekişliler daha rahat giriy
                            2015 Honda  CRV  1.6 160 hp Akıllı 4x4 9 ileri zf şanzıman .. vs vs  (görmemişin... :P )

                            Görelim Mevlam neyler .. Neylerse güzel eyler
                            [center]

                            Yorum


                            • #29
                              Ynt: Turboya laf yok

                              eyvahlar olsun bi Facomx daha yetişiyor)
                              F30 Sport+

                              Yorum


                              • #30
                                Ynt: Turboya laf yok

                                Orjinal yazı sahibi: Gökhan_55
                                eyvahlar olsun bi Facomx daha yetişiyor)
                                Ankara İstanbul yolunu hep sevmişimdir her seferinde birileri takılır ve zevkini ala ala geçerim

                                Bu arada tebrikler ama Fazlada zorlamaya gerek yok araçlarımızı Maşallah diyelim Nazara geliyoruz sonra



                                2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X