Canavar ile tek (!) basima ilk uzun yolumuzu yaptik
İst - Ankara - İst
Dile kolay 10 bini devirdik
Bacaklarimiz ne kadar acilmis bir bakalim dedim
Gidis is nedeni ile dur kalk Adapazarina kadar dolmus gibiydi.
Sonrasinda 2 saat icinde Ankara icinde bir toplantida olmak sebebi
Hafif asilmam gerekti
200 kmh cruise ile navigasyona gore 260 km 90 dakikada zorlamak istedim
6.viteste yokuslari en fazla 20 kmh hiz kaybederek ciktim
245 lik lastiklerin keyfini virajlarda yasamak ise apayri idi
Ama asfalt kalitesinin farklilastigi yerlerde flexride sport modunun farkini aramadim degil
Yol menumuzde cok saglam giden arkadas yoktu
A8 3.0 TDİ ile Bolu civarinda tunel cikisi biraz takilmamiz oldu
ama virajlarda bilek farki ile isi hic uzatmadan bitirdim
Malum toplanti var
Yokus asagi da 200 kmh inat ettim sadece eski kasa 525d gecerken arkadasin uzama hevesini
Kursayinda biraktim
Turbomuzun yokus asagi 6. Vitesten 5 alip firlamasi ve 240 kmh ile BMW saglamak sahane
Bu tempoda ortalama 180 kmh ile 87 dakikada hedefe ulastim
Ortalama tuketim 16 litre oldu bu arada yakit shellden 95 oktan
Donus yolculuguna gec ciktim 16 00 civarinda
İstanbulumuzun aksam trafigini de dusunerek asilmadan gelmeye karar verdim
150 kmh cruise ve ortalama ile ankara cikis yokus ve virajlari olaganustu bir sessizlikte ve konforda almak
Bu arada bir A6 2.0 tdi ve motor bilgisi yazmayan eski 7 serisi ile
Takildik arkadaslar duzlukte uzuyorlar ama virajlarda hanzoluk yapiyor
Anliyacaginiz keyifsiz ama ekonomik bir yolculuk oluyordu ilk 100 km ortalama 9 litre yakit benzin PO 95
Ta ki antalya plakali eski kasa soforlu bir 745 Lİ
yanimdan uzayip virajlarda da temposunu koruyarak gitmseni gormem
Canavarimizi uyandirmaya yetti
Dol dol olup 5.viteste takildim pesine
Tabi eski dostlar audi ve diger 7 serisi ne oldugunu anlayamadilar halen
745 duzluklerde 220 kmh ile seyrediyor virajlarda 180 ile donuyor gibiydi
Bir dakika sonra arkasindaydim
Sofor beni hissettiginde irkildigini gormek cok keyifli idi
Ve tabi ki asildik duzluk sonu 240 kmh ile sol viraja yaklastik
Ama kazma arkadasimiz apex kacirinca disa tasmaya basladi ve
Frene dokunma gafletinde bulundu
Allahtan araba ustundeki okuzu tolere edebiliyor
Bir sonraki duzlukte (Boluya yaklasiyiruz hafif asagi iniyoruz)
Ben 240 ile acayip rahat takip ediyorum
Sonraki virajda 745 yol verdi ve arkamdan viraja girdi
Bu sefer benim cizgimden donmeye calisti temposunu
Koruyamadi bir sonraki duzlukte orta serit sonuna kadar dayadik
Kadran 260 bir kere degdi duzlukte bitti aynada da BMW yoktu
Bundan sonra İnsignia laf atanin alnini karislarim
Tunelde sakin tempoya geri dondum
Jetta 1.6 tdi ve e220 CDİ ile biraz arkadaslik ettim
tunelde 745 yakaladi bizi arkasinda Jetta gaza gelmis
Ben de hadi hayirlisi dedim bu arada jetta yokus asagi 210 goruyor gibi
Ben 200 de limitor var diye bliyordum
Arkadasa veda ederken 745 in 220 temposunu yakaldik
Dersini aldigi icin direkt yol verdi
Yeterli farktan sonra 200 kmh cruise ile devam ettik
Sapancada yagmur dolayisi ile 180 indik
Maalesef trafigi yine yakaladik
Toplam ortalamamiz 11.6 lt oldu
Tamam Ankaradan istAnbula yokus asagi daha fazla ama ortalamiz 160 kmh
Bu fark da PO ve Shell etkisi de var mi
Merak ettim
İyi ki varsin Turbo
İst - Ankara - İst
Dile kolay 10 bini devirdik
Bacaklarimiz ne kadar acilmis bir bakalim dedim
Gidis is nedeni ile dur kalk Adapazarina kadar dolmus gibiydi.
Sonrasinda 2 saat icinde Ankara icinde bir toplantida olmak sebebi
Hafif asilmam gerekti
200 kmh cruise ile navigasyona gore 260 km 90 dakikada zorlamak istedim
6.viteste yokuslari en fazla 20 kmh hiz kaybederek ciktim
245 lik lastiklerin keyfini virajlarda yasamak ise apayri idi
Ama asfalt kalitesinin farklilastigi yerlerde flexride sport modunun farkini aramadim degil
Yol menumuzde cok saglam giden arkadas yoktu
A8 3.0 TDİ ile Bolu civarinda tunel cikisi biraz takilmamiz oldu
ama virajlarda bilek farki ile isi hic uzatmadan bitirdim
Malum toplanti var
Yokus asagi da 200 kmh inat ettim sadece eski kasa 525d gecerken arkadasin uzama hevesini
Kursayinda biraktim
Turbomuzun yokus asagi 6. Vitesten 5 alip firlamasi ve 240 kmh ile BMW saglamak sahane
Bu tempoda ortalama 180 kmh ile 87 dakikada hedefe ulastim
Ortalama tuketim 16 litre oldu bu arada yakit shellden 95 oktan
Donus yolculuguna gec ciktim 16 00 civarinda
İstanbulumuzun aksam trafigini de dusunerek asilmadan gelmeye karar verdim
150 kmh cruise ve ortalama ile ankara cikis yokus ve virajlari olaganustu bir sessizlikte ve konforda almak
Bu arada bir A6 2.0 tdi ve motor bilgisi yazmayan eski 7 serisi ile
Takildik arkadaslar duzlukte uzuyorlar ama virajlarda hanzoluk yapiyor
Anliyacaginiz keyifsiz ama ekonomik bir yolculuk oluyordu ilk 100 km ortalama 9 litre yakit benzin PO 95
Ta ki antalya plakali eski kasa soforlu bir 745 Lİ
yanimdan uzayip virajlarda da temposunu koruyarak gitmseni gormem
Canavarimizi uyandirmaya yetti
Dol dol olup 5.viteste takildim pesine
Tabi eski dostlar audi ve diger 7 serisi ne oldugunu anlayamadilar halen
745 duzluklerde 220 kmh ile seyrediyor virajlarda 180 ile donuyor gibiydi
Bir dakika sonra arkasindaydim
Sofor beni hissettiginde irkildigini gormek cok keyifli idi
Ve tabi ki asildik duzluk sonu 240 kmh ile sol viraja yaklastik
Ama kazma arkadasimiz apex kacirinca disa tasmaya basladi ve
Frene dokunma gafletinde bulundu
Allahtan araba ustundeki okuzu tolere edebiliyor
Bir sonraki duzlukte (Boluya yaklasiyiruz hafif asagi iniyoruz)
Ben 240 ile acayip rahat takip ediyorum
Sonraki virajda 745 yol verdi ve arkamdan viraja girdi
Bu sefer benim cizgimden donmeye calisti temposunu
Koruyamadi bir sonraki duzlukte orta serit sonuna kadar dayadik
Kadran 260 bir kere degdi duzlukte bitti aynada da BMW yoktu
Bundan sonra İnsignia laf atanin alnini karislarim
Tunelde sakin tempoya geri dondum
Jetta 1.6 tdi ve e220 CDİ ile biraz arkadaslik ettim
tunelde 745 yakaladi bizi arkasinda Jetta gaza gelmis
Ben de hadi hayirlisi dedim bu arada jetta yokus asagi 210 goruyor gibi
Ben 200 de limitor var diye bliyordum
Arkadasa veda ederken 745 in 220 temposunu yakaldik
Dersini aldigi icin direkt yol verdi
Yeterli farktan sonra 200 kmh cruise ile devam ettik
Sapancada yagmur dolayisi ile 180 indik
Maalesef trafigi yine yakaladik
Toplam ortalamamiz 11.6 lt oldu
Tamam Ankaradan istAnbula yokus asagi daha fazla ama ortalamiz 160 kmh
Bu fark da PO ve Shell etkisi de var mi
Merak ettim
İyi ki varsin Turbo
Yorum