Isim geregi adapazarina gidip geliyorum
Bugunku yolculukta guzel takismalar ile bir kez daha hayran oldum
Turbomuza
Giderken yakaladigim bir SuperB TDI ilk kurbandi
Hicbir sansi yok ama kasilmasini izlemek keyifliydi
150 ustu hizlarda 5. Vites hizlanmamiz yeterli
Gectikten sonra aynisini 4.viteste yapildiginda boy boy fark atmak acayip keyifli
200 de yakalamasini bekleyip oradan 230 ziplamak ise tavan
Donus ise tam bombaydi
Ilk E200 kompressor yokus yukari yiyip (ben tek kisi merco 4 kisi idi)
200 de onlari bekleyip kombine virajlarda uzamak
Kedi fare oynayip keyif almak sahaneydi
Sonrasinda dilovasinda yokusta yakaladigim Cayenne Dizel ve Rover 200 coupe turbo ile kapismak coknkeyifli idi
Yokuşu yavas trafigin arkasında çıkıp Gebze düzlüğünda eski kurt Rover ın sacma hızlanmasını takip ederek geçirdik , guzel olan 130-200 arası 4.viteste cayenne ni çok ama çok rahat takip edebiliyoruz.
ufak bir trafik sıkışıklığından sonra tekrar hızlanmada 5.viteste kalmak takibimi zorlaştırdı ama bir iki bilek hareketi için yeterli görüş acısı gordum
Rover her ne hıkmetse 200 den sonra asılmıyordu porsche ile beraber saglayıp ben de cayenne sagladım 230 kadar biraz fark yaptık ama sonrasında avantaj porsche geciyor
trafik cayırova csonrası yogunlasınca iki arkadastan eser kalmıyor o ayrı
1600 kg 1.6 motor ile sahanesin insignia
Bugunku yolculukta guzel takismalar ile bir kez daha hayran oldum
Turbomuza
Giderken yakaladigim bir SuperB TDI ilk kurbandi
Hicbir sansi yok ama kasilmasini izlemek keyifliydi
150 ustu hizlarda 5. Vites hizlanmamiz yeterli
Gectikten sonra aynisini 4.viteste yapildiginda boy boy fark atmak acayip keyifli
200 de yakalamasini bekleyip oradan 230 ziplamak ise tavan
Donus ise tam bombaydi
Ilk E200 kompressor yokus yukari yiyip (ben tek kisi merco 4 kisi idi)
200 de onlari bekleyip kombine virajlarda uzamak
Kedi fare oynayip keyif almak sahaneydi
Sonrasinda dilovasinda yokusta yakaladigim Cayenne Dizel ve Rover 200 coupe turbo ile kapismak coknkeyifli idi
Yokuşu yavas trafigin arkasında çıkıp Gebze düzlüğünda eski kurt Rover ın sacma hızlanmasını takip ederek geçirdik , guzel olan 130-200 arası 4.viteste cayenne ni çok ama çok rahat takip edebiliyoruz.
ufak bir trafik sıkışıklığından sonra tekrar hızlanmada 5.viteste kalmak takibimi zorlaştırdı ama bir iki bilek hareketi için yeterli görüş acısı gordum
Rover her ne hıkmetse 200 den sonra asılmıyordu porsche ile beraber saglayıp ben de cayenne sagladım 230 kadar biraz fark yaptık ama sonrasında avantaj porsche geciyor
trafik cayırova csonrası yogunlasınca iki arkadastan eser kalmıyor o ayrı
1600 kg 1.6 motor ile sahanesin insignia
Yorum