Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Jant Onarımı ve Boyama

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: Jant Onarımı ve Boyama

    Elinize sağlık profesyonel uygulama yapmışsınız ciddi bir mesai harcanmış jantlara. Fakat 2 adet eksik gördüğüm nokta var umarım nacizane fikirlerimi yanlış anlamazsınız. Temizlemeyi yapmanız elbetteki matlaştırıp lokal tamirattan daha sağlıklı bir yöntem ama keşke macuna 2000 zımpara atmasaydınız çünkü kullandığınız standox akrilik astar kalın bir astar olup 360 zımparanın çiziklerine dolgu yapabiliyor ve astarın biraz pürüzlü yüzeye atılması gerekiyor tutunma yüzeyini arttırmak amaçlı astardan sonra ise bazkat boya 800 zımparanın çiziklerine dolgu yapabiliyor burada amaç alttaki çizikleri göstermeden mümkün olduğunca çok tutunma alanı yaratmak. Dümdüz pürüzsüz yüzeye tutunmaz demiyorum tutunur ama daha sonra ufacık darbelerde boyanın zarar görmesine sebep olabilir. Bir diğer husus ise kompresörünüz olmadığı için sanırım verniğe sertleştirici girememiş olmanız o yüzden jantlarınızı tiner gazyağı vb maddelerden uzak tutmanız gerekecek onun dışındaki hususlar çok başarılı görünüyor işçilikteki el beceriniz tartışmaya bile açık değil

    Yorum


    • #17
      Ynt: Jant Onarımı ve Boyama

      Orjinal yazı sahibi: burak.
      bende bugün çizdirdim jantı az bişey şimdi bütün jantı zımparalamammı lazım
      duruma göre değişir

      Orjinal yazı sahibi: özgür cengiz
      Elinize sağlık profesyonel uygulama yapmışsınız ciddi bir mesai harcanmış jantlara. Fakat 2 adet eksik gördüğüm nokta var umarım nacizane fikirlerimi yanlış anlamazsınız. Temizlemeyi yapmanız elbetteki matlaştırıp lokal tamirattan daha sağlıklı bir yöntem ama keşke macuna 2000 zımpara atmasaydınız çünkü kullandığınız standox akrilik astar kalın bir astar olup 360 zımparanın çiziklerine dolgu yapabiliyor ve astarın biraz pürüzlü yüzeye atılması gerekiyor tutunma yüzeyini arttırmak amaçlı astardan sonra ise bazkat boya 800 zımparanın çiziklerine dolgu yapabiliyor burada amaç alttaki çizikleri göstermeden mümkün olduğunca çok tutunma alanı yaratmak. Dümdüz pürüzsüz yüzeye tutunmaz demiyorum tutunur ama daha sonra ufacık darbelerde boyanın zarar görmesine sebep olabilir. Bir diğer husus ise kompresörünüz olmadığı için sanırım verniğe sertleştirici girememiş olmanız o yüzden jantlarınızı tiner gazyağı vb maddelerden uzak tutmanız gerekecek onun dışındaki hususlar çok başarılı görünüyor işçilikteki el beceriniz tartışmaya bile açık değil
      mantıklı aslında, o açıdan düşünmemiştim hiç, alt yüzey ne kadar pürüzsüz olursa son katta o kadar düzgün ve parlak olur diye düşünerek çalışmıştım.
      boyanın kalınlık derdi olmayınca dediğiniz gibi yapılabilir aslında. ama ben sprey kutu boya kullandığım için 2 kutu 4 janta anca yetti.
      daha çok miktarda boya alıp kompresörle atsaydım dediğinizi uygulamak iyi olurdu.
      ama şuanda da bir sorun yok zaten, boya yüzeye iyi tutunmuş, jantı sürtmediğimiz sürece sorun çıkarmıyor. (1 tanesi yine çizildi )
      InsigniaTEAM

      Yorum


      • #18
        Ynt: Jant Onarımı ve Boyama

        geçmiş olsun o zaman tekrardan kolay gelsin size ihihi

        Yorum

        İşleniyor...
        X